miercuri, 29 septembrie 2010

De stiut

Mi-am facut d-ala, faisbuc, ca doar asa imi spusera oamenii, ca le pot vedea noutatile. Ma conformai, ca doar era spre amuzamentul meu.
Adevarul e ca-l reactivai p-ala vechi (unde n-aveam niciun amic...vaaaaiii,ce nenorocire).
Acu, ca-l facui, imi dete cineva si-un papagal modern. Iesi asta:

Bine, ca ma duc rar in supermarket, ca painea-i buna si de la bodega. Si de acum inainte am sa ma duc, undercover, ca nu se stie cine sare dintre rafturi.

Un comentariu:

Saimir'Blog spunea...

Deaia urasc faisbucul:)) toti astia ce o evadat de pe hi5-uri sau n-o mai prins vremurile apuse ale acestuia, s-au adunat prin facebook, si totodata sunt mari agricultori virtuali:)) cand ii auzi... acuma cand vad ce ocupatii se gasesc acolo, cuy destinul s.a., ma bucur ca n-am fost prins in vraja asta :P