luni, 27 septembrie 2010

Atunci.Acum.Maine

Acum 14-13 ani, imi coloram unghiile in diverse culori, printre care chiar si negru (combinam mai multe oje, pana-mi iesea negrul). Si tot in atatea diverse modele. Atunci, toata lumea se intreba "de ce negru? Cum negru?", acum nu mai le dau cu maclavais negru, lumea, de se intreba le da, ca-i la moda.
Acum 10 ani aveam parul jumatate negru, ca pana ciorii, de la mama natura si jumatate rosu, ca pana cocosului, de la mainile mele si vopseaua lor.Pana aparu Carmen Serban cu parul jumi-juma si mi-am revenit. Si-atunci aproape toata lumea se-ntreba "de ce asa?" si azi la fel, ca si la unghii. Lumea-i la moda, eu nu.
Acum vreo 2-3 ani aveam o nebunie (o am inca). Nu-mi placea sa fac poze si ce faceam, faceam sarind. Cineva-mi zise anul trecut ca sunt pe val si ne-am amuzant, pana a aflat ca pozele erau facute cu  mult inainte si-mi zise "atunci esti inaintea valului" (normal, el vine dupa, sa-mi ia calul) si-i zisei "bine ca nu ma prinde, ca nu stiu sa inot prea bine".
Acum 16 ani purtam sandale in forma de ghete, maro, din piele (nu-mi amintesc, daca era de strut, de camila sau ce alt animal) si se-nchideau in fermoar (tot maro) pe spate si ciocate, vara, cand ma imbracam cu rochie si se-nchina lumea si scuipau babele in san. Acum port rar sandale si tot se-nchina lumea si scuipa-n san.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Esti inintea modei , sau tu dai moda , de la tine pesemne ca s au inspirat marii designeri:))), sunt convinsa ca oricum ar fi tot bine ti sta cu orice.

Monica spunea...

cum te schimba vremea si cum nu ti uiti personalitatea...

Fetita Junglei13 spunea...

@Darias- de la mine,clar.Simteam eu ca ma urmareau,dar am zis, ca poate am vedenii :))
@Monica- Monica aceea? :))Nu ma schimba vremea, ma schimb eu :)

Unknown spunea...

nu inteleg de ce dar m-a amuzat teribil articolul asta...probabil pentru ca mi-am imaginat babele care se inchina si scuipa in san:P

Diana spunea...

Vremurile astea...