sâmbătă, 21 august 2010

Vreau

E pentru prima data, cand vreau, nici in copilarie nu-mi doream, dar anul asta, pentru prima data, de noaptea mea, vreau cadou. Vreau sa puna toti, cate un ron si restul ii pun eu, dar vreau o smecherie d-aia, de prinde licuricii, cum trebuie, noaptea si Luna plina . Sa puna toti cei, de m-au chemat, cand au avut nevoie de un calcai, de plans, toti cei, de au vrut sa rada, toti, de mi-au scos fire de par albe si de mi-au furat kilogramele.
Promit ca le donez, p-astea doua, de le am acum, desi la una tin enorm, dar am promis.
N-o sa se poata, las', ca-mi iau eu, dar tot le donez, ca am promis.

3 comentarii:

Cris-Mary spunea...

Donez si eu un ron , chiar si mai mult .. da-mi un cont sa virez >:D<

Documentare spunea...

Foarte placut si in acelasi timp interesant acest blog, imi place la nebunie.

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary- multumesc din suflet >:D<
@documentare- multumesc,mie nu :)