duminică, 15 august 2010

Un 2 in 1, in alt fel



Stiu ca sunt restanta, tocmai d-aia fac un 2 in 1, oricum cica e bine sa bei ceva cald, pe caldura.
Asadar, multumesc din suflet Grapefruit si BadPisi, pentru premiu, Uite ca se primesc premii si in vacanta:
Si da, fara link, cu link, fara sa spuneti si altora, dar sa ramana acolo in suflet, merge la toata lumea, din partea dreapta.
Si-apoi sa raspund la intrebare adresata de Grapefruit, Cris-Mary si nu imi mai amintesc cine,dar imi poate spune si rezolv imediat, de ce imi e dor cel mai tare? 
Mi-e dor de o anumita parte din mine. 
Mi-e dor de ea si cand m-apuca rau, rau, ma duc si ii vorbesc, chiar daca nu-mi raspunde, la fel cum fac si cu ei.
Mi-e dor de amintirile din razboi, ascultate seara.
Mi-e dor de oameni zambareti. Da, sa merg pe strada si sa vad oamenii zambind, nu cu fetele alea, de parca au facut baie imbracati, in zeama de varza. Oricum viata e rogvaiv, ca zambesti, sau nu, n-o poti schimba, asa ca un zambet, gratuit nu iti va face rau niciodata.
Mi-e dor de dracu.
Mi-e dor sa merg la fan, sa merg la sapa (cu Irina Loghin, dar ea sa nu stie:)), sa merg in practica la struguri, sa joc bricegusul si salam pe randurile de vie, sa merg cu vaca ei si sa crosetez trandafiri, sa ma-ntorc in casa mamaiei, unde mirosea a pamant, sa merg in fundul gradinii ei sa ma scald in apa Varbilaului si sa spal covoare si presuri pe garla si-apoi de multe ori sa fiu certata si sa mi se spuna Michiduta, sa pun floarea soarelui pe calea ferata si sa ma salute toti mecanicii de locomotiva, de pe trenul lui Niculai, sa fac troc cu sondorii din Malaiesti si ei sa ma lase acolo sus, sa imi faca cu mana toti soldatii, ce erau in garda la Gavanel, sa ma chinui sa urc pe cal, cu ajutorul scaunului, sa merg sa colind din Varbilau pana-n Slanic, sa ascult vioara si acordeoanul in tiganie-n Varbilau si sa nu-mi fie frica sa merg acolo, chiar de  e miezul noptii.
Mi-e dor sa joc ruble si sapte cai si noua caramizi, sa joc popice si tenis, sa merg Joi la film, la Caminul Cultural si Duminica la Cinemascop, sa merg la apa la fantana, sa sar cu cerceaful de pe stana, sa merg la furat de pere la CAP, de-un titicar, de parizer, sa ma plimb cu motostivuitorul si macaraua printr-o uzina, de mirosul de ulei de motor, de liane, de miros de oi si porumbei, de plimabrea in caruta, spre targul de Sta' Marie la Valeni, sa fac schimb de timbre si dubluri de la surprize ... Mi-e dor de multe cateodata, desi stiu ca dorul ucide incet, dar sigur.

2 comentarii:

mihaeladr spunea...

Si mie mi-e dor de practica la struguri la Valea Calugareasca si de spalatul covoarelor in garla la Malaiesti (la neamuri).

Fetita Junglei13 spunea...

@mihaeladr- n-am mai apucat sa merg la Valea Calugareasca,doar la Urlati si doar in vizita.In schimb am mers in practica la noi,aici,la vie,la cartofi,la porum o singura data si la mere,in localitatea vecina.A venit revolutia,ne-a invatat lenesi.Si eu tot la rude mergeam la Malaiesti si la colege de serviciu ale mamei,la Varbilau.Mi-e dor,mi-au dat lacrimile,cand am scris si d-aia m-am oprit.