sâmbătă, 28 august 2010

Ultima zi de canicula

Conform alora, de-mi pun eu unele intrebari, cica ar fi azi ultima zi de canicula. M-am pitit eu pana acum, cum am putut asa, dar stiu ca de-abia de acum incolo o sa o resimt. Ei bine, eu presupun ca discutia de mai devreme e datorata caniculei. Stiti ca am intrebari existentiale (cine nu a stiut a aflat acum), ce nu stiti voi e ca mai exista cineva cu intrebari d-astea (o fi de la zodie, totul se trage de acolo) si m-amuza enorm. Daca nu le pun eu, le aud la ea (culmea e, ca eu n-o cunosc personal si nici ea pe mine, dar se rezolva si asta) si rad de-mi dau lacrimile. Mai nou, adica acum vreo ora aflai de la ea cum ca barbatii macho au un miros special (daca nu poti trai fara sa sti asta, toata stirea aici) si ma gandeam ca ar fi fost mai bine, daca aveau oamenii falsi, un miros special. Uite-asa din intrebare in constatare si din constatare in concluzie, ma intreba la un moment dat, daca exista barbati gonflabili. Eu acum, nu stiu, dar am presupus ca locul barbatului gonflabil e luat de vibrator. Rau, bun, habar n-am cum e, trecuram si de asta, dar pot sa lansez o afacere? Vibratorul cu barbat gonflabil atasat, se poate? Cu imbunatatiri multiple: cu pre si post, cu strangeri in brate si alte cele.

Un comentariu:

iculici spunea...

oooooo ... un aşa gonflabil ar fi bun pentru o amică de-a mea, care săptămâna trecută se lăuda că se simte bine, de fapt nu bine ci extraordinar... , cu un aparat de masaj anticelulitic. :O
.
am râs toţi de ea şi cu ea de ne-a luat naiba... degeaba... ea o ţinea pe a ei că e tare bine cu aparatu' ăla...
:))

PUP.
CU DRAG,
.