miercuri, 25 august 2010

Demisie si angajari

"Cum?! Ai avut-o angajata pe fata asta si ai lasat-o sa iti scape?", auzii astea, fara sa vreau,  zilele trecute si instantaneu am inceput sa rad.
Mi-am amintit de ceva amuzant, cum e sa te duci sa iti dai demisia si sa ti se spuna "bla, bla, bla, te inteleg pe tine, tu ai nevoie de iubire". Asta m-a amuzat enorm. M-am gandit la plante, la ierburi si alte cele, dar tot n-am gasit explicatia.
Si-apoi mi-am amintit de vremea, cand BCF-ul (actual OCPI) apartinea de Ministerul Justitiei, nu de Ministerul de Interne si toti agentii imobiliari isi deschideau propriile agentii, prin bucatarii, prin spalatorii de blocuri, prin sufrageria vecinei, varului, care sta vis-a-vis de peste drum de unchiu' lu' matusa, care e ruda cu nevasta lu' bunicu' lu cumnatu' lu nevasta. Ei bine, pe vremea aia, mare agentie imobiliara (cu activitate in blocul galben- albastru si in ziua de astazi), cu si mai mare patroana (blonda, slaba, inalta),avea nevoie la un moment dat de o secretara. Bun, ce se gandeste femeia, cu acelasi nume ca al patroanei, sa vina ea de la munte si sa-si inceapa activitatea cu succes pe meleaguri municipale. Bun si-asta, se prezinta frumos la 13 ace (poate sa-mi spuna cineva de ce doar 4 ace?), ajunge-n centru orasului, ia cu asalt blocul cu 7 etaje, isi ia cel mai frumos zambet si se posteaza, numai ca blonda intarzie. Ce-i trece prin cap doamnei cu inima plina de emotii: "doar n-o fi C, ca n-are cum. Nu se poate sa am norocul asta, nu, sigur nu-i ea." Si uite-asa, dupa mijlocii asteptari, isi face aparitia blonda, se aseaza confortabil amandoua si purced la discutii, dintr-una-ntr-alta se ajunge la "de unde spuneai ca esti?" si la auzul localitatii "pai, am si eu rude acolo". Zbang, beculete, mai ceva, decat sirenele salvarilor, pompierilor si militiei, la un loc si in sfarsit cuvintele ies "sa nu-mi spui, ca esti vara mea, C". Raspunsul blondei a spulberat toate sperantele celeilate: "banuiam ca tu esti, dar nu eram sigura, chiar esti verisoara mea...", "aaa, da?! Sanatate atunci, nici moarta n-am sa lucrez pentru tine".
Probabil, ca nu trebuia sa mi-aduc aminte astea zilele astea, dar asta e. Fusei si inca sunt fana doamnei, cu aspiratii in imobiliare.

Un comentariu:

Cris-Mary spunea...

muahahahaha :D:D:D