sâmbătă, 7 august 2010

De la canicula

In urma unei discutii, ce nu are rost sa o redau aici, s-a ajuns inevitabil la urmatoarea urare, un pic deformata, ce-i drept: "du-te-n @#$%^ mamii si de aici bineintele ca au urmat intrebarile: 
- a mamei tale?
- nu, a ma'tii, dar am gresit
- aha, oare in @#^%& tuturor mamelor o fi la fel?
Si-apoi: mamaaaaaaaa, mamaaaaaaa................
Raspunsul unei mame de 70 de ani - nu stiu, dar  la mama era bine.
Raspunsul unei mame de 64 de ani- acum sigur n-ati baut nimic, dar nici nu e indicat, oricum tu la mine sigur nu mai incapi.
Cercetarile continua.

2 comentarii:

iculici spunea...

OOOO ... şi eu am o problemă cu expresia asta...
da' ele... ele ne-ar mai primi înapoi??? :)

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- a mea nu.Dar ea-mi zisese sa ma duc in p... mamei ei si am intrebat-o si pe mama ei "e bine la dumneata acolo?Ce zici vin?E diferit de la o mama la alta?"