vineri, 27 august 2010

Aprozar si inteligenta

Nu-i mult de cand glumeam cu niste oameni, pe tema mustarului.
Unu: ca nu mai are acealsi gust, ca atunci, cand noi il mancam pe paine (ce-i drept nici painea nu mai are gustul ala)
Doi: de ce domne' doar mustar de masa, de ce nu si de fotoliu? Imi doresc un mustar de hamac, sa stau intr-un hamac si sa fiu intrebata "ce doriti?", iar eu sa raspund cu cea mai inofensiva fata si cel mai sincer zambet "un mustar de hamac te rog, cu umbreluta". Oamenii rasera atunci, rasei si eu, normal, dar nu am crezut ca am sa aud asta, intr-o zi, intr-un magazin:
-... si un mustar de masa, ca de scaun nu ai, zise domnu' cum o fi fost el numit la nastere, de catre altii.
- Imediat, dar pana acum n-am auzit de mustar de scaun. E bun?
??!?!?!!! Asa ramaseram, ca-mi veanea sa zic "Ceeeee?!!!???" sau "wtf" asta, de-l folosesc toti acum.
Ca sa-mi treaca uimirea si tot, dadui de asta, scrisa de domnisoara studenta:
ca sa fie vizibil


Si mi-am amintit de o concluzie: unii se nasc inteligenti si, chiar daca nu fac scoli multe, mor tot inteligenti, altii se nasc tampi si fac zeci de scoli, dar mor la fel de tampi. Unii renunta la scolile lor, pentru altii si-s considerati prosti, iar altii le fac degeaba. Una e sa te nasti inteligent si alta sa fii destept.

Asta, poate vreti si cu mustarul de hamac:



UPDATE- cu ajutorul lui Virtualkid, cred ca le-ar face bine cateva grame, de aici.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Drag mea stai linistita , nu ma super orice ai zice ,. concluziile tale sunt clar bazate pe ceea ce chiar eu am dezvaluit si s influentate de propria ti experienta.Trebuie sa ma rezesc , e bine cand cineva ma ajuta sa deschid ochii sa vad cat de multe am si de care nu ma bucur la maxim .Si da unii desi ds capabili si pregatiti pentru o profesie nu prea au unde sa si puna in practica experienta si deschiderea pt ceva si iata cum spuyi , corect , au scoli degeba.

Virtualkid spunea...

Merg perfect cu imaginea din aceasta postare... ar merge chiar un update....
http://silavaracald.cotcodacii.ro/2010/08/26/memoria-noastra-cea-de-toate-zilele/

Dara spunea...

Nu stiu cum de n-o fi auzit don'soara de mustar de scaun! Trebuia sa-i spuna sa incerce la supermarket, acolo au di tati :)) :))
Eu ma intreb ce gust or avea acei... "capiea" (sunt o noua specie ardei, presupun!)... ca par asa... apetisanti, dupa gustul lor... care-l are =)) (sau care este?)

iculici spunea...

sărmana studentă ... dacă mai e studentă şi la litere... :))
vai de capul ei ... :)

PUP.
CU DRAG,
.