marți, 24 august 2010

Antenoapte cu luna plina

Asadar noapte de veghe.
La inceput de noapte  ras, joc, bere cu sau fara alcool, ras, porumb salaret, baloane, ras, oameni, animale, ras, masaj, intrebari nebune si existentiale, ras, sms-uri, ganduri, ras vecina cu piscina, de starnit cainii, ras si mai mult apoi, prieteni si mai mult ras cu melodii de-ale Irinei Loghin, din copilarie (exemplu aici):
restul, poze si istorie:

Baloane colorate, baloane minunate (mda, Mihai Constantinescu lipsea si eram copii deja)

-Da' ce faci tu acolo?
-Pai, privesc Luna, ca-i aproape plina, maine noapte e si mai si :))
- Da-te mai asa, ca-i gratis si-mi trag si eu scaunul
- Pacat, ca am camera cealalta data cu imprumut, dar poate merge si cu asta:

- L-ai vazut?
-Pe cine?
- Pe stelist
- Pe cine?!
-Pe stelistul ala, ciobanul, cum naiba il cheama
- :))
-De cand te am amica, am invatat un lucru: sa nu-mi mai pese de lume, sa nu-mi pese cum ma imbrac si cine, ce zice, dar nu ma mai uit la Luna, ma doare capul, ma-ntorc invers, ma uit la bec:


Un comentariu:

iculici spunea...

dacă-mi zici că noaptea a fost duminică....mor. de râs. :) ... chiar şi nopţile noastre să semene aşa mult??? :))

PUP.
CU DRAG,
.