vineri, 2 iulie 2010

Zambeste,

maine poate sa fie mai rau sau poti ramane fara dantura. Si daca nimic nu te face sa zambesti, poate reuseste flutura aceasta (imi poate demonstra cineva ca e fluture si nu e flutura?)
Au zambit si ele, Grapefruit si Iulia- Mihai, m-au facut si pe mine si pentru asta le multumesc din suflet.
Daca n-aveti plasa, sa-l prindeti, nu-i bai, zambiti si fara, dar e musai sa zambeasca toata lumea din dreapta, de unde-mi azvarl urechile, toata lumea, care trece pe aici (pe jos, automat, calare), inclusiv dracu si amicul/a meu anonim/a.

5 comentarii:

Unknown spunea...

eu cred ca e flutura :))) simt eu asa :)))

iculici spunea...

:)
TRĂIESC. :) APA NU M-A LUAT.

O SĂ IAU ŞI EU FLUTURICA ZÂMBITOARE :)

PUP.
CU DRAG,
.

MadMe spunea...

I smiled :D

Anonim spunea...

Si am zambit , aveam nevoie:)

Fetita Junglei13 spunea...

@all- >:D<