miercuri, 14 iulie 2010

Un nou subiect de discutie

pe mijloacele de transport in comun, ale minunatei tari, in care am ales sa traiesc (da, eu puteam sa aleg altceva, dar m-am intors p-aici), pentru romanii muritori de sete, platitori de rate si c-un nou TVA.
Pentru ca nu mi-am petrecut timpul p-acasa, ci "sechestrata" la etajul patru al unui bloc, impreuna cu un copil, de 4 ani si 4 luni, ce mi-a vorbit despre cum C si I se citesc "ci" si care ma intreba din cinci in cinci secunde cum se citeste C legat de E, nemultumit fiind de raspunsul meu "ce", ma apostofa de fiecare data "nu ce, poftim, zi-mi cum se citeste C legat de E" si tot asa, normal ca deplasarea din urbea P in satul P, s-a facut cu un mijloc de transport.
Decorul: un microbuz stationat intr-o preaminunata autogara (sau cum le-o zice acum)
Protagonistele: ele, niste doamne pline de respect (3 mi-erau cunoscute), sclipici, sudoare, traiste pline, nelipsitii ochelari de soare D&C, fituica-n mana pe post de evantai.
La inceput discutiile erau normale, pentru ele, eu deja ma-njuram singura, pentru faptul ca am uitat castile la locul sechestrarii, aflai contar vointei mele si fara sa trag cu urechea, dar cred c-au auzit si cei din microbuzul de langa, ca ea Z i-a luat lui nea Marin un set de chiloti la oferta nu stiu care- ma scuzati ca mi-a scapat numele exact, probabil in momentul ala, ma injuram mai tare.
Pana cand la un moment dat dialogul, cincilogul sau optologul a urmat o alta turnura:
Ea1: da'-s asa de suparata, ca a murit MM
Ea2: cuumm? Cand?
Ea3 si ea 4: cum sa n-auzi draga? Ca a zis dimineata la tv, am vazut noi, au vorbit toti artistii.
Eu, injurandu-ma-n gand.
Ea 1: daaaa, s-a ucis singura
Eu ma injuram mai devreme? Unde o fi copilul de 4 ani cu CE-CI, ca nu mai am injuraturi.
Ea2: vaaai, nu se poate
Ea 5: era ziua ei azi...
Ea 8: era cat de cat realizata, ce o fi apucat-o?
Si de-aici incolo a inceput un intreg amalgam de lamentari, cuvinte, bla, bla-uri, chestii- trestii, presupuneri, ipoteze, de ziceai ca au fost cu toate-n mintea ei.
Scapata din caldura, suportabila, fata de cuvintele auzite, a microbuzului, trecui in graba pe la altii. Ce-am gasit? Ce faceau? Asta:
Ce m-a atras pe mine? Ce-i subliniat cu rosu. Hai sa scriem repede, ca morti dau bine la reiting.
Acum sa fim seriosi si nu ipocriti.
1. Ca recunoasteti, sau nu, cel putin o data-n viata ati ascultat Madalina.
2. Spune-ti drept, cu mana pe piept, ca n-ati lalait niciodata Fata Draga. Eu recunosc, am lalait (ce-i drept de cand m-a invatat big brother varianta cealalta, am bagat-o numai p-aia), m-am batait pe multe dintre melodiile ei si-acum multi ani, in pratica auzeam mai mereu "Alice ia baga tu o Angela sau o Madalina" si ne distram cu totii.
3. Acum hai sa-i aratam atata dragoste, dar sincer, cand ati ascultat ultima oara?
4. Si-uite asa incepem cu DSO-ul sau DSI-ul. Cum ce-i aia? E ruda cu RIP-ul, numai ca-i in limba, pe care o vorbesti.
Eu nu zic, ca nu-i trist. E foarte trist, dar unde ati fost ascunsi pana acum? Cati recunosteati inainte ca ascultati Madalina? Sau cati aveti curajul sa recunoasteti acum, ca-i ascultati pe altii?
Asa o sa fie mereu. Au murit Ion, Gheorghe, Vasile, vaaaaiiii, ce pacat, cat i-am iubit, am fost fanii lor numarul unu... da,da dar habar n-avem cum ii cheama in certificatul de nastere.
Uitasem (ceva mai tarziu adica): pe pariu ca peste cativa ani, lumea, tabloidele si jurnalistii de azi isi vor reaminti de ea? O sa fie ziua in care un binevoitor/oare ii vor spune copilului ei cum a ales Madalina sa paraseasca aceasta lume.

8 comentarii:

Monica spunea...

sunt de acord cu tine, am postat si eu o chestie legat de asta!!!!

eu recunosc ca nu am ascultat -o in nebunie si nici chestia asta nu m-a facut sa o ascult in nebunie. Da, e un ARTIST, dar atat in rest e un om care a luptata sa fie fericita...nu conteaza ca nu a iesit asa!!!

artemis spunea...

Ultima oara cand am ascultat Madalina Manole ( azi banuiesc ca nu se pune) a fost ieri, melodia "Fata draga", varianta originala. Probabil ai dreptate, asa se intampla mereu, saptamana asta o sa fie subiect pentru toate ziarele si apoi..o sa ramana in umbra ca restul de mari artisti care plecat deja. Pacat..cei care ii iubesc piesele insa, o vor asculta oricum.

Fetita Junglei13 spunea...

@Monica- eu o ascultam in liceu,era pe val,cum se spune acum.Facem tot felul de tampenii si nazbatii pe melodiile ei.Inca mai am multe cantece de-ale ei, pe caietele de cantece (normal) sau o regasesc in vechile oracole la "artisti preferati".
@artemis- eu am ascultat de curand la o nunta,melodia aceea cu vals,vals prietene vals si ma apuca de fiecare data,cand ascultam vreo piesa rock,sa cant "traiasca rockul,rockul pt el votez..." si-acum doua zile, cand m-a-ntrebat cineva "ce muzica iti pun pe iphone,i-am zis folk,Mirabela,Madalina,Angela,Ileana Sararoiu, d-astea, mi-a zis ca n-are,iam zis sa mi-l rezolve cu programul,ca-mi bag eu muzica.Maine mi-l returneaza,sunt curioasa,ce mi-a bagat :)

Fetita Junglei13 spunea...

@artemis- erata,ipod,nu iphone,ca nu o sa am asa ceva niciodata,sigur :)

artemis spunea...

Sper sa primesti melodiile dorite. Eu am descarcat un cd de 150 de piese de doar pentru ca acesta continea printre ele "Fata din Nalindamar". Mie imi e greu sa gasesc o melodie preferata, pentru ca fiecare rezoneaza cu un moment diferit din viata mea...

iculici spunea...

eu am câteva melodii în play-list-ul meu turbat.
"VINO DRAGOSTEA MEA" îmi aminteşte de copilărie, de cămin, ...
:(

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@artemis- stiu ca esti din Prahova,daca ai cum,cauta melodii,pe care le cantau niste baieti,ce se intitulau Carapacea,acum cativa ani (cred ca aveai un an sau doi),erau niste baieti de la RPH,sigur or sa te incante melodiile.Eu nu le pot posta,daca-mi lasi o adresa de mail,la contact sau intr-un comentariu,ti le trimit.Nu le am pe toate,inca mai caut una,dar datorita a ceea ce am vazut ca asculti,stiu sigur ca or sa iti placa.

artemis spunea...

Mai tarziu, dar am revenit. Multumesc pt recomandare. Cum nu am gasit melodiile, m-as bucura sa mi le trimiti, asa ca ti-am trimis un mail.Sper sa il primesti.