vineri, 16 iulie 2010

Se poate

Cum ma? Cum eu sa vin sa-mi dau demisia, sa invoc ca de fiecare data, alte motive, decat cele reale (nu simt ca fac fata, asta spun mereu :)) si tu, ca domn/doamna, ce esti sa ma avansezi, sa imi maresti salariul si sa mergi si la oamenii aia fara caracter si sa le spui "cine a suparat-o pe aia mica, acum sa mearga sa isi ceara iertare"?
Se poate. Sa ramai om, sa nu iti incalci principiile, sa nu fii pupator incurator ...
Nu-mi place sa fac pe cineva sa planga, prefer ca oamenii sa rada, sau cel putin sa zambeasca si azi, imi pare rau, ca mi-am facut sefa sa planga.

2 comentarii:

iculici spunea...

te admir.

JOS PĂLĂRIA.
CU DRAG,
.

artemis spunea...

Inseamna ca sefa si-a dat seama ce om si angajat deosebit esti. Felicitari! Ma bucur pentru tine, sa auzim numai vesti de-astea!