joi, 8 iulie 2010

Obositoare intrebarile mele, dar mai obositoare ale altora

Despre faptul ca nu vad rostul intrebarii "ai sosit?" si ca nu-s eu, ci fantoma lui Barba Albastra am mai scris, dar tot nu inteleg de ce pun oamenii intrebari, ce nu-si au rostul (mai ceva decat intrebarile mele existentiale). Acum, daca te-apuca schimbarile, care-s mai mult decat vizibile si nu-i o schimbare de la rosu la portocaliu 313, sa nu se observe diferenta, de ce tot ei raman uimiti, cand le raspunzi "nooo, e o iluzie optica, ia-ti niste ochelari 3D si-ai sa ma vezi mai bine"? Ce rost au intrebarile astea? De ce sa fii nevoit sa raspunzi de cel putin 100 de ori, la asemenea intrebari, numai intr-o zi?

3 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

asta e si una dintre "problemele mele existentiale"...de ce sa intrebi "te-ai trezit?", "mananci?", "te-ai tuns?" cand trebuie doar sa te uiti macar cu coada ochiului, si tot gasesti raspunsul:-??

Fetita Junglei13 spunea...

@Camelia Bucur- si tot tu esti rau,daca le raspunzi codificat :)

Camelia Bucur spunea...

claar:)) cate priviri intepatoare nu mi-am luat din cauza asta...