marți, 6 iulie 2010

Marti

Marti, imi plac toate zilele, dar ziua de Marti, din cauza celor trei ceasuri rele, ma amuza intotdeauna. De ceva vreme am si-o problema (daca vrei detalii uite aici) si nici azi n-are rezolvare, desi in primele 10 minute ale zilei de Luni, concentrata fiind sa scriu sms-uri (nu-mi place sa dau mesaje, dar p-astea le ador), n-am observat numarul masinii, ce a oprit langa mine, dar mi-a revenit inima la loc si-am inceput sa rad, cand am auzit "azi e Marti, hai sus, nici de-al naibii nu te las sa mergi astia 200 metri pe jos, tocmai pentru ca te relaxeaza", am crezut ca azi o rezolv. Da' de unde? Incarcatorul la serviciu, telefonul mort in timpul convorbirii de noapte, poate Martea viitoare. Tot de azi noapte am aflat ca unii isi tin promisiunile Marti si-mi place, eu n-am promis, c-asa sigur reuseam sa o rezolv si sa fac copilul fericit.

4 comentarii:

enibady spunea...

Daca te ajuta un incarcator,iti dau eu :)

Fetita Junglei13 spunea...

@enibady-am facut rost seara,intr-un final,ca ma cauta lumea si nu ma gasea si le-am spus cauza,dar era prea tarziu pentru ziua de Marti :))

iculici spunea...

într-o zi de Marţi, 13, am avut un accident. cred că ţi-am mai zis asta. n-a fost grav, da' a fost memorabil :))

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- mi-ai zis si ai scris si pe blog candva.Mi-a picat pe Marti,acum o tin ca si copacul din Pacala "Martiii,Maaarti"
>:D<