vineri, 30 iulie 2010

Iubesc

Il iubesc pe omul ala de face playlist-ul noaptea la radio.Nu-l cunosc, nu ma cunoaste, dar il iubesc (nu iubire d-aia, ci-un altfel de iubire). Nu fac declaratii d-alea p-aici, oricum sa stati linistiti ultima oara am spus-o acum sase zile si probabil o s-o mai spun intr-o alta viata, c-asa-s eu "rece" si-o spun rar. Deci eu, ea si el il iubim si-i multumim, el si una dintre recomandarile de aici au "batut" 370 de oameni, ce au inceput cu un aperitiv (alias salam), au continuat cu o minune (alias adi) si-au sfarsit cu o furtuna (alias vijelie).
Si tot pe aceasta cale pot declara ca ma bucur ca sunt tot eu, ca ma bucur ca nu-s curioasa (deci capra lu' vecinu poti trai linistita, putin imi pasa), ca puteam sa fiu mai bogata cu 500 de euro, dar in acelasi timp, bine ca nu m-au transat.
Scrisei si azi, ma duc sa dorm.

Niciun comentariu: