luni, 7 iunie 2010

Trei, din cauza caldurii

Si chiar se fac auziti :)

Zicu-i fan, nepesimistul cica n-are nici bibelouri, nici televizor, dar recomanda macrameuri, iculici ii trimite ea pe apa, eu n-am avut niciodata pestisorul cu gura deschisa (eu inclin sa cred ca era pestoaica) si cei de l-au avut, cred ca l-au transformat in tinte pentru prastie,  asa ca gata, acum am rezolvat-o:
Si-o casa, zambareata, undeva prin jungla asta. Proprietarul? Un fost militian, data afara din sistem acum zeci de ani. N-a corespuns omul, daca avea idei trasnite:
 Trei am zis? Patru, ca m-am razgandit:
Si totusi, toaleta de ieri, era mixta:

3 comentarii:

WaLy spunea...

Foarte tare!!!

iculici spunea...

am muuulte de recuperat. da' ajung eu la zi, nu-i bai. TEORETIC, in 60-62 ore nu am dormit deloc. PRACTIC, am mai furat eu 2-3 ore somn de pe unde am putut. :))

acum, să revenim la puii tai...
poza cu peştele e DEMENŢIALĂ !!!
de casa zâmbăreaţă ce să mai zic... dacă am molipsit pânăşi casele, suntem pe drumul cel bun :)

PUP.
CU DRAG,
.

p.s. m-am tuns :) scurt ... MUHAHA-HA :)

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- eheee, ce schimbare, ce "baietel" >:D< Ce-mi placeeee.Ti-am zis ca-mi place de tine? Ti-am zis, dar ti-o mai zic.Dormi,ca si eu ar trebui sa dorm,dar nu vrea caldura sa ma lase.