duminică, 13 iunie 2010

Pentru o "mizerie de blog"

A inceput cu o gradina, a continuat cu rasaritul, apoi spuse o poveste.
Ca dupa sa-nceapa serialul meu preferat cu personaje necunoscute mie, dar cu raspunsuri placute. Episoade or sa mai fie, stiu eu, banui. Teatru o sa mai fie, zambete or sa mai fie.Exact cum au fost un an de zile, pentru ca azi Iculici face un an de "aberat banalitati pe o mizerie de blog". Sa cresti mica breee si sa ai mereu starea mov-violet, chiar daca si unii spini sunt mov:

3 comentarii:

iculici spunea...

LA MULŢI ANI!!!

stai aşa! nu mişca, nu te speria... ştiu că nu e ziua ta. e ziua lui, a blogului. PRACTIC.
că teoretic a fost undeva prin februarie, aşa cum al meu "s-a născut" prin mai. :)
PRACTIC, SUNT DE-O SAMĂ :D

PUP.
CU DRAG,
.

iculici spunea...

DACĂ-ŢI SPUN, NUUUU...

S-O LUAM DE LA CAPĂT:
DACĂ-ŢI SCRIU CĂ MI-AU DAT LACRIMILE, NU MĂ CREZI. ŞTIU. NIMENI N-O SĂ CREADĂ. NU-I BAI.

MULŢUMESC. atât.

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- LA MULTI ANI :*
Te cred,cum s anu te cred,pentru ca si mie-mi dau lacrimile de multe ori,cand te citesc.Asa cum mi-au dat la scoica.Nu-mi multumi,nu mai scapi de mine,asta e.
Sa ai frija de tine >:D<