miercuri, 16 iunie 2010

Meteo

Nu stiu ce ati auzit voi la meteo, ca ploua, ca ninge, ca bate vantul, ca soarele va dormi, dar eu stiu, din sursa sigura, ce va face soarele azi. Candva v-am zis, ca-i buna si casatoria la ceva, MMS inainte se numea SMS, fratii ei inca se numesc S, ideea mi-a venit ziua, in timp, ce ascultam radio-ul, dar am aplicat-o seara. Stiam ca n-o sa se supere, noi nu ne facem farse d-alea inregistrate, cu batrane, ce te cheama sa le tai lemne, cu L, care te asteapta la nu stiu ce bar, cu H, care te iubeste si are numarul de la nu stiu ce amica, nu, noi facem glume inofensive si la sfarsit spunem si cine suntem, asa ca acum pot sa va spun, cum a decurs dialogul, undeva, trecut de orele 21:
- Buna seara, domnul Soare?
- Buna seara, da.
- Pot sa va adresez o intrebare?
- Desigur.
- Cam cat asa mai aveti de gand sa ardeti? La grade ma refer.
- Pai, acum nu mai ard.
- Corect, dar maine? Vreau sa stiu pentru maine.
- Maine, mai ard putin asaaa.
Asa, ca sa stiti, domnul Soare si azi arde, putin asa.
Arde. Sa nu va duca gandul in alta parte.

2 comentarii:

artemis spunea...

Daca tot ai "pile "la domnul Soare, nu ai putea sa il rogi sa isi ia concediu cateva zile, sa ne putem concentra si noi mai bine la temperaturi mai ..omenesti de suportat?

Fetita Junglei13 spunea...

@artemis- a fost bine azi si o sa mai fie cateva zile,asa mi-a spus domnul Soare.