joi, 17 iunie 2010

D-ale mele, d-ale lor

Ieri m-am trezit de la 5. Nici cand ma duc la serviciu, nu ma trezesc de la ora aia. Totul a plecat de la faptul ca, unul dintre cei, de au vrut sa ma ia la spectacol acum 25 de ani, a zis ca ar veni sa mearga la bureti. Ce gandira astia mici ai mei? O fi el la pensie (nu de "boala", asa-i sistemul in care a prestat, iesi la pensie de tanar), dar e gospodar si n-are timp, ia sa-i facem o surpriza, pana vine el o sa fie prea tarziu, sa ne ducem noi. Si s-au dus, s-au intors cu ceva, de a ramas si el impresionat, cand l-au sunat sa vina.
Ca sa ma ia oboseala si mai rau, m-apucai de "gospodareala", ca asta vroiam sa va spun:
367 de samburi (din cauza vitezei, erata: 637 ):
si-am atipit, ca m-am trezit repede, ca am visat-o pe Irina Loghin.
Las', ca vine iarna si-mi revin.

8 comentarii:

Unknown spunea...

367 devorati de tine????

Fetita Junglei13 spunea...

@Veronica- pentru dulceata,ca m-am si intrebat la un moment dat"cum am eu norocul sa fac tuica,desi nu beau,sa scot samburi,desi nu mananc dulceata?",etc.Ma luase un somn,dar o fac pentru ei.

Hector Brutacu spunea...

Wow! Abia astept sa merg la cules "laptosi" . Mi s-a facut o pofta de "laptosi in otet"... ceva de speriat !
Una din bunicile mele m-a invatat demult care sunt ciupercile/buretii buni si care sunt "buligheniile". Drept urmare, in fiecare an (cand ajung la tara) purced la cautat laptosi, vineciori, gusa porunghelului, painea padurii, rosiori, urechea babei(galbiori), minatarci si alte soiuri. Nu am avut niciodata probleme de genul celor "spume la gura", ameteli, voma, etc. :) Semn ca am o memorie buna.

Cristina spunea...

Toata lumea e furata de vara:x
Nu stiu cate cirese am mancat ieri dar ma tem ca te.am intrecut:))

realbadpisy spunea...

ce bine arata ciupercutele yamiii!!!!

Cris-Mary spunea...

:(:(:( Deci oficial ..m-a luat o pofta de bureti ..de nu-ti vine sa crezi ..asa tavaliti cu sare si pusi pe plita :((:(:( ..si nu numai ..orice e bun ... ioi ..m-ai ucis..

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector Brutacu- acum,dupa ploaia asta cu siguranta au reaparut.Nici eu nu am fost niciodata afectata,pentru ca sunt deja "dusa" :)
@Cristina- merci de popas.Pe mine m-a furat vara de tot si m-a dus undeva unde e iarna.Eu nu le-am mancat,eu le-am scos doar samburii,nu mananc atatea cirese,doar zarzare :)
@realbadpisy- daca aveam cum iti si trimiteam
@Cris-Mary- >:D< nu am vrut.

Diana spunea...

Mi s-a facut o pofta de bureti...