joi, 24 iunie 2010

Cine spunea ca nu se mai citeste?

Poate nu la biblioteca, dar la bodega ai de unde alege:
Si, daca ti-era dor de bibelouri:
Mai aveau in dotare inca o pisica, o soparla, niste spagehte nefierte, niste reviste, alte carti si niste tablouri cu jucatori de polo calare, dar nu m-a lasat insotitoarea sa le fac poza.
Macar muzica a ramas aceeasi, ca-n rest nu-mi plac schimbarile. Am vrut sa citesc povestirile lui Dickens, dar aveam de citit niste sms-uri si-am renuntat. Vroiam doar sa vad, daca termin de mancat, de baut, de altceva ce mai aveam de facut p-acolo, ma dau afara, daca le spun ca stau sa termin de citit.
P.S- La Vecinul Costel nu aveau carti.


Un comentariu:

iculici spunea...

pe fugă am venit... sî ti salut. :)
n-am murit. incă trăiesc, spre uimirea şi ciuda unora :D

PUP ŞÎ TI 'BESC. :)
CU DRAG,
.