luni, 14 iunie 2010

Ce ne lipseste vara?

Pai, daca a sosit vara, ce ne trebuie? Ce ne lipseste? Bronzul, logic. Si nu bronzul pentru soba, ci bronzul ala de pe piele. Pai, cum sa ne expunem asa albe, prin multime? Doamne fereste, sa nu ne mai placa iubiiiii? Sa zica lumea ca mergem cu branza la vedere? Sa ne crape inima de ciuda, cand o vedem pe madam J, cum isi etaleaza ea toata negreala, eventual cu mici pete pe alocuri, din cauza autobronzantei, ce lasa urme, daca o aplici singura si nu ai experienta, sau cu bronzul de fite= bronzul de solar. Nuuu, trebuie sa facem si noi ceva, dar cand? Daca toata saptamana muncim ca scalvii (macar sa recunoastem, daca tot nu facem nimic), ne ramane doar Duminica. Si-atunci recuperare tata, sa moara de ciuda madama J si toate sclifositele de la serviciu. Deci, Duminica fiind doar nu ne-om trezi de la 5, un 11 e binevenit, urmat apoi de o tigara si-o cafea (dupa preferinte se poate adauga la fel ca-n melodie si-un lichior "banii mei munciti de-o vara, o tigara,. un lichior si-o cafea, i-am cheltuit intr-o seara, mandro draga mea"- candva era populara, ca s-o fi transformat in manea habar n-am), inca vreo ora pierduta, pentru a alege costumul de baie si bineinteles pentru nelipsitul machiaj (cine zice, ca-i gretos sa vezi cum curge machiajul printre straturile de transpiratie? Niste ratate, ce stiu ele?). Hai, ca e 12, suntem gata de marea prajeala. Se ia una bucata cearceaf, paturica, rogojina, pres sau alta otreapa asemanatoare, se posteaza unde ne permitem, in functie de unde am bagat ca scalvii, in cursul saptamanii si se trece la actiunea prajeala. Ce daca nu avem voie, sa ne expunem, aia de spun asta sunt niste ratati, las' ca stim noi mai bine. Hai, ca, parca ar trebui sa ne intoarcem si pe partea cealalta, hai si pe laterala. Ce bine ar prinde un rotisor acum, n-am mai depunde noi efort. Parca pisca un pic si parca doare si capul, dar las' ca trece, bronzul merita orice. Hai sa mai bag o samanata, hai si cu o bere rece. Ia te uita, s-a facut 17, hai acasa, ca maine incepe un nou maraton de sclavie. Primul lucru... nu, nu un dus, cum banuiati, ci admiratul...hmmm, parca trebuia sa mai stau nitel, rosul asta nu ma prinde deloc, poate daca mai stateam vreo ora, devenea un maroniu, lasa, Duminica viitoare, oricum le sparg p-alea maine la serviciu, am sa-mi dau si cu rujul ala portocaliu, sa-mi scoata in evidenta transformarea. Gata, hai si cu dusul, ca poate am noroc si ma scoate iubiiii la o samanta la caminul cultural sa moara de ciuda toate dujmancili mele.
Hmmm, s-a facut 23 deja, iubiiiiii n-a dat niciun semn, dar ce-mi vine sa vomit si ce frisoane am si durerea asta de cap, ce nu ma lasa, desi am luat cateva pastilute d-astea roz, de le face reclama la tv, ca a mai luat si H si mi-a zis mie ca au afect imediat. Cu usturimea asta ce sa fac? Parca aveam un pic, din varul branzei, iaurtul, prin casa, ia sa vad? Ce alba sunt acum, dar tot nu-mi trece, am si varsat de vreo 3 ori, frisoanele astea nu ma lasa, tremur, oare ce o fi?
E 1, oare daca-l sun pe iubiiiiiiiiiii sa-i spun cum ma simt? Poate face el ceva.
..........................................................................................................................
A doua zi de dmimineata. Ia te uita, ce de alb. Stai, asta nu-i patul meu, unde sunt? Aaaaa, ceeee, la spital? Oare cum am ajuns aici?
Dupa cum spuneam: ce ne lipseste vara? Din pacate multora mintea doamnelor, domnisoarele si mai putin domnilor. Si din cauza lipsei mintii, urmeaza si lipsa sanatatii.

4 comentarii:

Stefan spunea...

vara lipseste iarna... gen

Fetita Junglei13 spunea...

@Kaos Moon- mie da,imi lipseste... iarna. Mintea in cazul acesta nu,in multe alte cazuri, da :)

artemis spunea...

Da, recunosc..si eu m-am prajit binisor duminica trecuta..dar fara sa imi dau seama..am mers in vizita la o colega..si ne-a apucat( pe mine si o alta colega) facutul pozelor pe camp pe la 13.00...apoi ne-am racorit la ..nu stiu cum sa-i spun..ca râu nu era, un fel de baraj langa o balastiera si m-am bronzat si mai rau..Din fericire, nu am ajuns la spital:))

Fetita Junglei13 spunea...

@artemis- nu m-am referit la cine prinde asa din mers niste soare,ci la donsoarele,pe care le stiu eu si s-au dus special sa stea la soare si apoi au avut urmari grave.Sambata am fost la pescuit,de la 11 am stat la umbra,special.Le spueanm celorlalti "daca tot nu prinde,de ce va omorati la soare?"Radeau,ieri imi spuneau multi "am facut insolatie,noaptea nu domr de durere de piele,de arsuri,de dureri de cap"