sâmbătă, 12 iunie 2010

?;!".;

De ceva mai multa vreme bantuie printre noi un nou limbaj, nu stiu cum sa-l denumesc, dar nu-l suport. O combinatie intre limbajul surdo-mut si limbajul normal. Daca s-ar adopta limbajul surdo-mut ar fi prea greu, pentru multi dintre cei, ce folosesc limbajul asta combinat, ca ei stiu doar un semn si-l folosesc aproape mereu, spre disperarea mea.
Propun sa-i invatam si semnul intrebarii si semnul mirarii si virgula, daca se poate toate semnele, poate asa se potolesc cei de utilizeaza tot timpul ghilimelele, in conversatii, ca mie mi se pare ca fac semne despre iepurasi,cand ii vad.
Sa le spunem semne de vorbire?

2 comentarii:

iculici spunea...

:)) mi-ai amintit de un serial, "BEING ERICA" ...
era una care folosea tot timpul "" în limbajul verbal :))

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- numele serialului imi spune ceva,dar nu-mi amintesc de ea,ma lasa memoria,imbatranesc.