miercuri, 12 mai 2010

Vreau sa aflu

A fost o data ca niciodata, ca daca nu era, eu nu aberam p-aici. Nu stiu exact cand a fost, daca a fost bun sau rau, daca se spala dimineata pe ochi si pe dinti, daca-si spunea rugaciunea, sau altele. Ce stiu e ca, a fost un voda.  Voda nu stiu ce decizii lua si cum se purta cu supusii, dar stiu ca ii placea sa se plimbe. Unde se plimba? Prin loboda. Ii placea?Habar n-am. Il relaxa? Nici asta nu stiu. E buna loboda, in ciorba (cel putin pentru mine- as bea tot anul. Ai citi bine, as bea, nu as manca. Daca are si coarne e o delicatesa), dar sa te plimbi prin ea, nu stiu ce efect are. Tocmai asta vreau sa si aflu: ce vrea sa spuna expresia "te plimbi ca voda prin loboda"?

5 comentarii:

MadMe spunea...

Cand aflii sa imi zici si mie :)))

Unknown spunea...

este echivalentul plimbarii prin parlament a senatorilor si deputatilor. ei sunt vozii :))), parlementul loboda :)))

Anonim spunea...

Am si eu un site de Filme Online Gratis si anume www.filme-online-gratis.com
Daca doresti un link sau banner exchange si noi te rog sa vizitezi http://filme-online-gratis.com/blog/linkbanner-exchange/
sau sa ma contactezi pe mess la id : filme_online_gratis
O zi frumoasa in continuare!

Culian spunea...

Habar n-am care era relatia voda-loboda si sincer sa fiu nici nu m-am gandit pana acum la asta dar ar fi interesanta o parere avizata asupra problemei. Pana una alta am si eu o intrebare cu tenta filozofica: "Daca s-a deschis sezonul turistic asta inseamna ca avem voie sa-i impuscam ?" ;)

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- normal :))
@Veronica- aha.Deci,daca ma duc in parlament, pot spune la poarta ca "am venit dupa loboda,vi-l lasa pe voda" :)
@Culian- deci, raspunsul meu este: "da,avem,doar pe unii,dar tocmai ei sunt ocrotiti de lege" :))