miercuri, 5 mai 2010

Propun afacere.Proastă, dar profitabilă

Pentru o afacere profitabilă în viitor, propun să investim într-o carieră de piatră. Nu contează că profitul, probabil, or să-l încaseze rudele sau urmaşii, dar garantez că va avea succes, în momentul în care toate străzile vor fi asfaltate, pentru că atunci pietrele se vor găsi mult mai rar şi oamenii tot vor va avea nevoie de ele. Oamenii n-or să se reprofileze, n-or să apeleze la nuiele, la bureţi, la orice altceva, ei or să fie fericiţi doar cu pietre. Ele au un efect mai bun, doar ele sunt folosite la aruncatul în alţi oameni şi cei de aruncă nu înţeleg de ce ţintele nu cedează niciodată. Pentru că sunt stânci, d-aia. Şi stâncile sunt mai puternice, decât orice lansator d-ăsta de pietre.

7 comentarii:

MadMe spunea...

Eu zic că mult timp de acum încolo se a arunca cu pietre. Deci susţin afacerea :D

theAdviser spunea...

mi s-a tot spus in ultima vreme sa investesc mai mult in cariera... iar eu am tot ramas la aceste sugestii... "de piatra". apa trece...

Cris-Mary spunea...

Nu putea sa arunce cu flori :D gura lumii sloboda!

Anonim spunea...

Eu n am comen tat nimic? Hmm , uite ca zic acum, buna idee , geniala chiar si s ar putea ca profitul sa vina mai repede decat crezi , inca de la lansare=)))

Lillee spunea...

Pai...ma bag si eu. :) Macar urmasii urmasilor mei s-o duca mai bine :))

WaLy spunea...

Tare!!!
Chiar ca la asta sunt folosite pietrele , numai ca eu as prefera sa asfalteze si sa ma lase dq fara pietre!!!

Fetita Junglei13 spunea...

@all- daca tot suntem cativa,cred ca o sa fie profitul pe masura.