marți, 25 mai 2010

Nori


Acum 20 de ani, big brother (n-am frate, nici mai mare, nici mai mic,sau cel putin nu stiu sa am, depinde de tata, dar el pentru mine, este ca un frate mai mare) ne-a chemat sa ni-L arate pe cer, pe Dumnezeu, Asa a interpretat el norul acel, in forma de mosneag, ce semana mai mult cu un Mos Craciun. Pana s-a miscat sor'mea dupa aparatul foto, s-a dus norul, a disparut mosneagul. Degeaba ii spuneam noi "inchide gura si adu masinaria aia", ca  ea nu ne-a scultata (de fapt niciodata n-a facut-o). Sambata noi (eu si altii, nu big brother) am vazut asta:

Noi am zis, ca-i un inger, asa l-am vazut. Daca avem imaginatia prea bogata, asta e.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ce frumos este sa stai la casa, vin si eu la tine musafir nepoftit?:P Cand eram mica si eu mai facem poza la nori si am si cateva fotografii cu niste nori , o sa le postez, uitasem de ele

Cris-Mary spunea...

Si eu am imaginatia bogata dar de data asta nu prea vad multe , seamana cu un inger mai grasutz asa .. Poate dupa ce-mi beau cafeaua va prinde o alta forma :D

Andrei Ghiorghe spunea...

Deci exista....

Fetita Junglei13 spunea...

@Darias- oricand, anunti din timp,sa fiu p-acasa :)
@Cris-Mary-da,un inger grasut.
@Andrei Ghiorghe- exista daca vrei :)