vineri, 7 mai 2010

Experimentele mele, creaţia altora

Fac experimente, peste experimente, combin culori cu alte culori.Caut tot felul de substanţe, nu-mi ies, dar am să mai încerc. Dacă se trec narcisele, găsesc eu alte flori albe.
Ca ultimă soluţie am apelat la vopseaua de ouă, numai că roşu+ albastru nu a rezultat movul dorit, ci:


Mi-am transformat casa într-un laborator, de serviciu nici nu mai zic. Amuzant e că am fost întrebată "ai tu culoarea asta de narcise acasă?". Da, o am, verdele de pe mâna ta şi dâra, ce a rămas în urmă sunt doar nişte iluzii optice şi nici să nu crezi, că au făcut mişto de tine, când te-au trimis la florile mele.
Caut vopsea de ouă mov, dacă nu, apelez la varianta, pe care am adoptat-o, când speriam şopârle, undeva departe şi-am vrut ouă roşii de Paşte şi altă soluţie n-am găsit.
Şi pentru că spunea cândva că fratele ei a primit un cadou deosebit, uite aici, o păpuşică, la care eu am dat un răspuns greşit, nici prin cap nu mi-a trecut că de fapt reprezintă altceva:

4 comentarii:

WaLy spunea...

Cand am vazut a doua poza am crezut ca e altceva dar ma abtin sa comentez :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Waly- probabil e exact ce ai vazut.

Diana spunea...

Mie imi place mult albastrul ala...

iculici spunea...

;))
omu' violet şi eu îţi mulţumim!!!!!!!!!!!!!

SĂR'NAAAAAAA :)

CU DRAG,
.