marți, 4 mai 2010

De la vorbe la fapte

Dacă eu nu arunc gunoi, tu nu arunci, el nu aruncă... nu, nu scriu despre conjugarea niciunui verb, doar întreb, atunci cine e vinovat, pentru gunoiul din jur?
Nici despre mormanele de gunoaie rămase în urmă în urma weekend-ului, ştiu că ăsta a fost doar începutul şi că, deşi majoritatea spune că ar trebui să mă obişnuiesc, eu refuz.
Cine-i vinovatul?Păi, e o vinovată, casa. Altfel jaluzelele astea n-aveau ce să caute într-un şanţ, într-o pădure, unde casele lipsesc cu desăvârşire. Sigur casa şi-a dorit o schimbare de look şi-a renunţat la alb-orizontal şi şi-a pus, probabil, ceva nou, ceva vertical şi colorat şi uite-aşa, ele au ajuns aici:

Şi totuşi se poate

Casa e vinovată pentru jaluzele, dar pentru restul? Cine e vinovat? Am întâlnit o mulţime de oameni, d-ăştia, ce spuneau răspicat, pe net, prin viu grai, prin tot ce puteau "nu gunoi...Cine eu? Doamne fereşte", dar care erau primi la aruncat şi replica era "eee, o punguţă mică, unde s-o arunc, tu nu vezi ce-i p-aici?. O păstrezi, 6 km o plimbi cu tine, dacă e nevoie, că nu-i aşa de greu, dar de la vorbe la fapte e o prăpastie imensă.

8 comentarii:

Unknown spunea...

Casa sa fie trasa la raspundere de ecologisti :))))
Ii urasc pe cei care arunca gunoaiele pe jos, iar cosul de gunoi e la 5m de ei.Achhh

Anonim spunea...

Toata lumea arunca gunoaie la geu , peste tot, in orice locusor te ai uita dai de gunoi,nu exista nicio lege , cred, care sa reglementeze printr o amenda usturatoare, numai asa romanul n ar mai arunca, numai daca ar simti ca l ustura...

Fetita Junglei13 spunea...

@Veronica- Mie-mi zic amicii ca intr-o zi o s-o patesc.Am obiceiul ca,daca vad pe cineva ca arunca un bilet de autobuz sau altceva,sa-i spun "v-a picat ceva pe jos" si majoritatea raspunde "nu, eu l-am lasat" si eu tot nu ma las"inclin sa cred ca v-a scapat,cosul e chiar aici,lipit de stalpul asta".Eu caut casa,s-o predau pe mana lor :))

iculici spunea...

umblu cu gunoaiele (pungi, hârti) în buzunare până la primul coş de gunoi care îmi iese în cale.
să mă vezi cum ridic pungile şi hârtiile (altora) din iarbă, din copaci ... şi bag în coş ... fetilii aşa se mai burzuluiesc la mine: "câh, fată, ci dracu faci? n-ai treabă?" "nu"

orice ar fi, nu arunc mizerii pe jos! :)

PUP.

CU DRAG,
.

MadMe spunea...

Eu zic sa amendam casa :D
Toata lumea se bate cu pumnii in piept ca nu arunca gunoi, si tot toata lumea rade de mine cand bag ambalajele goale in geanta daca nu e un gunoi prin preajma. Cunosc viteji de astia ;)

Unknown spunea...

Ai un premiu la mine pe blog :)

theAdviser spunea...

Vinovatia este o chestie atat de complicata, este un proces atat complex de gandire, autoanaliza si autocenzura incat multora... de-a dreptul chiar le scapa printre degetele rare ale mintii intelegerea ei.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici, @MadMe- să vedeti cum vin cateodata cu buzunarele pline sau cu vreo punga in geanta,cand nu gasesc niciun cos in preajma. O sa mi-o iau intr-o zi,dar merita.
@keltoighost- multumesc din suflet.La noapte rezolv si asta :)
theAdviser- eu merg pe principiul ca "daca sunt vinovata,mai bine recunosc,altfel e ca si cum m-as minti pe mine".Ai perfecta dreptate.