vineri, 28 mai 2010

D-ale noastre

Logic ar trebui sa promovez, sa atrag, sa vina si turistul infometat sa produca un ban pentru catunul asta, in care locuiesc. Logic.
Dar, daca nu ma pot abtine. Nu, nu-s carcotasa, ca nu caut scandal, eu ma amuz si trec mai departe sau in unele cazuri poposesc:
Unu: ascultaram in seara asta No Doubt, Modern Talking, muzica italiana normal si ne-am tot intrebat "unde naiba sunt ascunsi? De ce ochii nostrii nu-i vad, ca doar scrie rosu pe alb muzica live"

Gata, am descoperit eu dupa vreo 30 de minute, cand au comutat pe radio. Daca DJ-ul acela e in direct si pune el un playlist acolo e live, nu?
 Doi: Vrusei sa mananc ceva, incercai sa iau ce-mi lipseste "vreau si eu niste creier", dar m-a dezamagit "n-avem". Pentru ca o cunosc, imi permisei sa-i zic incet ca "se vede". Nu s-a prins. Mai bine.
Mancai pana la urma, dar nu d-astea:

Trei: Data viitoare sper sa gasesc in vreun meniu si ceva vulnerabil, vreau sa mananc "mamaliga vulnerabila" in forma de calcai. Sa nu mai zic de desert. Vreau la desert ibricul dulce. Poate se poate. Poate se gandeste cineva sa inventeze si pentru mine.

Niciun comentariu: