marți, 18 mai 2010

Antimonden

Nu mai spun despre discutiile purtate, atunci cand nu-i momentul, am zis-o odata, insa tot mai cred ca, daca tot dai banii, pe un bilet, e mai important spectacolul, decat starea vremii sau cearta cu sotul tau, astea le poti face si dupa sau inainte. Ce sa mai zic de faptul ca, dupa, te uiti pe afis, ca sa vezi cum s-a numit spectacolul sau ii spui partenerei "n-a fost la fel de exuberant, dar a mers". Normal, si numele spunea despre ce e vorba, doar ca unii nu-nteleg, e de ajuns sa auda numele artistului si gata, e musai sa fie si salcamii sau dorul

Sa adaug si ca ale mele colege noi (care intre noi fie vorba, n-or sa stea prea mult p-aici) s-au intrebat in urma mea, cum naiba merg eu la spectacol, la unul ce a murit acum 30 de ani? Greu cu unii oameni, greu, dar nici eu nu ma las, m-amuz enorm, asa ca, azi, cand m-a sunat seful sa ma intrebe daca a meritat sa fug de la serviciu si daca m-am distrat "pe lumea cealalta", n-am putut decat sa rad, desi-i mai mult de plans. Asa-mi place mie, sa privesc fantome, printre ele, unele cred ca-i si:


Un comentariu:

MadMe spunea...

Ne cotropeşte prostia :-S