sâmbătă, 17 aprilie 2010

Sunt cuminte

Azi îmi citeşte tata blogul. Vaiiii şi aoleuuuuu. Am scris cumva, pe undeva, cuvinte ce nu au fost incluse în cei şapte ani şi două zile, de educaţie primită acasă? Asta e, dacă de mâine nu mai apar, înseamnă că m-a pedepsit, m-a pus să dorm după amiaza şi MIRC e la pescuit, n-are cine să-mi pună scara la casă să evadez.
Până una, alta vă pup (selectiv nu uitaţi) şi revin pe seară, acum sunt într-o pauză publicitară, c-am de realizat un plan. Nu planul la hectar, ca, dacă e după mine se duce naibii producţia.
PS. dacă cerul e colorat diferit faţă de alte zile e ca urmare a experimentelor mele.

2 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

@Antiignorantu- mai are,pana Marti,cand ii mai pot arata eu,mai am o sansa :)).Pana acum e de bine.

MadMe spunea...

Eu cred că va fi încântat de ce va vedea :D