sâmbătă, 24 aprilie 2010

Poate mă ajută cineva

Cum se numeşte ţara cu mai mulţi preşedinţi? Nu, de alta, dar eu nu ştiu si vreau să aflu ce fel de ţară e România. Nu aţi priceput? Folosesc cuvintele mele, că doar nu pe ale voastre şi încerc să vă explic. Voi nu v-aţi săturat de preşedintele Iliescu, preşedintele Constantinescu? Adăugăm şi preşedintele Băsescu, nu-i uităm nici pe cei ce au ales "Băsescu nu e preşedintele meu" şi ce naiba iese? O ţară cu mulţi preşedinţi, părerea mea.Nu e mai simplu să se spună expreşedintele României  J sau Ţ? De fiecare dată când aud preşedintele J sau Ţ, am impresia că am fost într-un somn profund timp de câţiva ani, sau că mă scol dintr-o beţie şi am ratat atâtea schimbări.
Poate mă jută şi pe mine cineva, cu o denumire, să pot afla şi eu, cum se numeşte ţara în care trăiesc.
Ora 21:23 răspuns primit, la câteva minute după ce am postat, de la persoana, care s-a îmbolnăvit de întrebărită. Aşadar răspunsul este " ţară adulterină", plus că am primit toate explicaţiile "e titlu de onoare".

Un comentariu:

Antiignorantu spunea...

este o tara condusa din umbra.....