miercuri, 14 aprilie 2010

Nostalgia

M-a lovit în cap şi-n urechi şi-n tot corpul nostalgia. Staţi, că m-a lovit nostalgia după ce azi toată ziua am lălăit "Orişiunde ai fi aminteşte-ţi că ai lângă tine Carpaţii... Să fii cel mai bun/ Dacă lupţi vei învinge mereu...." şi-apoi o dădeam în "Va creşte iar în suflet bucuria de-a trăi/ Iar cel ce va învinge fericit va fi...", ca-ntr-un final să termin cu "notti magiche inseguendo un goal/sotto il cielo di un estate italiana.....". E că n-aţi înţeles nimic până acum? Lălăielile de mai sus sunt: primul Imnul Naţionalei de fotbal a României la Mondialele din '94 (dacă vrei l-asculţi aici), al doilea Imnul României la Mondialele din '90 (tot dacă vrei l-asculţi aici) şi al treilea Imnul Campionatului Mondial din '90.

Şi m-a lovit aşa de tare nostalgia asta, că mi-am amintit de Naţionala Artiştilor, ce în '90 parcă, sau '91 (m-a lovit şi amnezia, dar tot '90 cred că era) îl avea căpitan pe Dan Spătaru şi a jucat contra naţionalei Italiei, ce îl avea căpitan pe Giani Morandi. Greu cu amintirile, greu cu nostalgia, dar eu propun să ne reprezinte Naţionala Artiştilor la următoarele campionate. Acum trei ani au ocupat locul 6 din 16 ţări, acum 2 ani locul 4 din 16 ţări (sau invers).
P.S- dacă ştie cineva, ceva, orice, despre actuala Naţională de Fotbal a artiştilor aştept detalii, vă rog.

5 comentarii:

MadMe spunea...

Eu îţi susţin propunerea, sunt convinsă că ar fi mult mai interesant de urmărit ...

iculici spunea...

mamei mele îi plăcea la nebunei Giani Morandi când era tânără ...
acum... îi indiferent. :(

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- si spectacolul ar fi altul
@iculici- mie-mi place si acum si inca ceva,tu esti copilul mamei,deci mama e inca tanara :)

Anonim spunea...

TANTI MAMA LU' iculici TRIMITE SALUTĂRI CĂTRE JUNGLĂ. ŞI PUPICI CĂTRE STĂPÂNA JUNGLEI !!!

Fetita Junglei13 spunea...

@anonim, adica TANTI MAMA LU' ICULICI- saru'mana si multe >:D<