joi, 22 aprilie 2010

Motiv de distractie

Ce faceţi voi astăzi? Serviciu? Treburi? Staţi? Nu vreţi voi un motiv de distracţie? Nouă doar o scânteie ne trebuie, că de restul ne ocupăm. Cum eu lucrez astăzi, cum motivul l-am găsit, ce mai îmi trebuie? Să vă spun şi vouă, poate faceţi la fel: luaţi-vă de mânuţe, mişcaţi picioruşele şi daţi-i drumul la băut, joc şi voie bună, azi e ziua ăsteia de ne suportă deasupra ei, şi chiar în interiorul ei şi nici nu ne percepe vreo chirie, e ziua Planetei Pământ.(mai multe afli aici)

6 comentarii:

Cris-Mary spunea...

Long live the Earth!
Hip Hip Hurrrraaaayyyy!

Anonim spunea...

Ms de informatie,habar n am avut,desi motive de bucurie nu prea sunt in momentul asta , am atatea pe cap in momentul asta ca nu prea mai am timp sa sarbatoresc planeta desi ea ar merita ,cred ca oricum ne uraste cu adevarat.

iculici spunea...

sa vezi ce poveste comica a inventat MASINA ZAMBAREATA ... tipic Robert. nu degeaba e "ZAMBETE VERTICALE" :)

PUP.

cu drag,
.

iculici spunea...

sa vezi ce poveste comica a inventat MASINA ZAMBAREATA ... tipic Robert. nu degeaba e "ZAMBETE VERTICALE" :)

PUP.

cu drag,
.

WaLy spunea...

Mare zi!!!
Mie chiar nu-mi pasa prea mult de ziua asta.

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary-Hurayyyyy!
@darias- si eu ma multe,dar tot mi-am facut timp sa ciocnesc cu baietii la serviciu un pahar(suc eu,altceva ei)pt planeta :)).Cu fetele am mancat o prajitura :)
@iculici- am citit :)).Nu stiu de ce a aparut de doua ori,aveam comentariul tau de 8 ori,am respins si-am lasat doar unul,dar se pare ca am devenit deja Airwais,nu orbit si tot au aparut doua.TE PUP
@Waly- pacat,orice motiv de distrare e binevenit :),plus ca locuiest pe pamant :)