vineri, 23 aprilie 2010

La Multi Ani

De trei ori.Adjudecat.
Dacă mai e nevoie să vă spun, azi e Sfântul Gheorghe, aşa că în afara stejarului şi a mărăcinilor agăţaţi prin garduri, am şi altele de făcut. N-am văzut nicio flacără până acum, deci nu ştiu de nicio comoară. Nu m-am întâlnit nici măcar cu strigoii, deci nici asta nu pot confirma.Cică trebuia să ţin măcar unul din şerpii aceia, că mă ajutau să văd strigoii, dacă nu reuşeam în noaptea asta. De bine (la drum de orice fel, de ţară, de dimineaţă, de oraş, de prânz, nu contează, dar nu doar de seară) e să te cântăreşti azi (ca să-mi vină rău, să leşin, când o să văd, că n-am pus nici macar un gram din cele 8 la loc).
La Mulţi Ani GGG (alias Bibi father)!
La Multi Ani ţie, dacă aniversezi ceva.
Şi cu asta, sărbătorile de primăvară iau sfârşit, că Martie şi Aprilie mi-au fost d eajuns pentru tot anul. Mai avem vreo cinci prin vară şi ne auzim în toamnă.

2 comentarii:

Cris-Mary spunea...

La multi ani tuturor celor din jurul tau! Sa-ti traiasca!

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary-multumesc asemenea