miercuri, 14 aprilie 2010

Eu nu râd,

când râd alţii.
Ceva, ce mie nu-mi provoacă râs:

E ceva, ce mie mi se pare o realitate a zilelor noastre. Prea multă lume nu mai are timp de altă lume, prea mulţi oameni, uită să facă mici bucurii oamenilor de lângă ei. Prea mulţi cred că o urare de sărbători poate întreţine o relaţie de amiciţie, prea mulţi nu-şi dau seama când le-au crescut copiii, alţii când le-au îmbătrânit părinţii. Prea mulţi se întreabă: dar de când ai aia, sau când ai făcut aia? Şi tot de prea multe ori, răspunsul este "păi, chiar tu mi-ai luat-o".
E părerea mea: netul şi telefonia mobilă răcesc relaţiile.

2 comentarii:

MadMe spunea...

Netul, telefonia şi job-ul de 10-12 ore pe zi răcesc bine de tot relaţiile... una mai tare ca alta!

Fetita Junglei13 spunea...

MadMe- da, uitasem si de joburi :(