vineri, 16 aprilie 2010

De ce ar trebui să renunţ la fumat? (episodul 2)

Pentru că, prima dată, când am fumat, aveam vreo 9 ani. Fumam cu MIRC, luam pachetele de ţigări ale lui MI şi pufăiam Moartea pe schiuri (alias Bucegi), More lung şi negru (pachet roşu), BT, Kent lung şi mai apoi Dacia şi ne defilam cu ele, prin faţa lui Gogu. Nu-l puteam suferi. V-am spus vreodată despre Gogu? Nu cred.Gogu era şi este mai mare, decât noi şi ca etate şi ca înălţime, dar tot piţiponc a rămas. Exemplu: ştiţi când au apărut bancnotele de 2000? Ei bine, Gogu în piţiponceala lui, îşi scotea gunoaiele din ochi cu o bancnotă d-aia. Să revin, că poate înţelegeţi şi voi ceva, în copilărie Gogu nu era suferit de nimeni, pentru că (acum scuzaţi-mă pentru greaţa, pe care v-o provoc, dacă puteţi, treceţi peste) ieşea pe stradă mâncând magiun pe pâine cu muci. Şi-acum, dacă văd pe cineva mâncând dulceaţă pe pâine sau magiun, mi-amintesc de garnitura lui Gogu. Ăsta şi faptul că tot timpul se dădea mare erau unele dintre motivele, pentru care nu-l suferea nimeni, tocmai d-aia ne etalam arsenalul de ţigări în faţa lui.
Aşadar un loc de fumat l-aţi aflat, celălat era în sufrageria lui MIRC, nu cămară, nu bucătărie, ci în camera mare. Cât de umezi erau bieţii pereţi, ca urmare a faptului că auzisem eu la sormea şi fetilii ei, că, dacă fumezi şi bei apă, trece mirosul şi-aşa am dedus eu, că, dacă fumezi şi dai cu apă pe pereţi, trece mirosul şi nu-şi mai dă seama nea Costică (bunicul lui MIRC), că noi pipăm.
Anii au trecut, fumatul meu a răms o amintire mult timp. În liceu spuneam că prefer să dau banii pe mâncare, nu pe ţigări şi uite unde am ajuns azi. Am introdus ţigările în viaţa mea, când am introdus cafeaua şi alt rău, pe care l-am eliminat apoi.
Acum sunt în faza, în care îmi fac curaj să-mi promit că:
TREBUIE SĂ MĂ LAS DE FUMAT.
P.S fără nicio legătură, dar Gogu şi-a luat bătaie cu biciul de la MIRC, în copilărie şi ne-a pârât la părinţi. Specific Gogu-i cu 4 ani mai mare decât noi şi cu 30 centimetri.

3 comentarii:

iculici spunea...

SĂ TRĂIASCĂ MIRC !!!
GOGU --> CÂÂÂÂÂH :O

cu drag,
.

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- câhhh Gogu si acum.Ce-mi place mie asa "cu drag".TE PUP

MadMe spunea...

Te susţin să t laşi de fumat :D