marți, 20 aprilie 2010

Animale


5 comentarii:

WaLy spunea...

Frumos!!!
A trebuit sa dau zoom ca sa vad broasca aia.
Mai sunt si alte animale acolo pe care nu le-am vazut eu????

Fetita Junglei13 spunea...

@Waly- :)) mai e,dar doar umbra,ca apare si umbra mea la un moment dat p-acolo,nu se vede.M-am gandit la asta de cand am postat,dar suna ciudat "animală" si-am sperat ca nu observa nimeni

iculici spunea...

:))
mai devreme când am trecut pe aici mă gândeam ... "ce animale or fii pe acolo? că eu nu le văd" .
da' am tăcut mâlc, gândindu-mă că revin şi poate la a doua vizită apar...
dacă WaLy n-o dădea de gol pe sărăcuţa broscuţă, puteam sta cu ochii beliţii la imagine până dimineaţa şi tot nu vedeam broscoiu' :))
ORBIT E ORBIT CU TOT CU BICICLETĂ PE NAS :))


PUP.

cu drag,
.

iculici spunea...

a' naibii brosscoi !!!
:))

PUP.

CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- si cand ma gandesc ca vroiam sa pun una in care broscuta era pe fond verde,dar ma zis ca o sa se observe greu.Vad,ca si asa nu se vede bine :)