duminică, 11 aprilie 2010

Ajutaţi un biet copil să bea lapte

Sau mai bine nu, că pe viitor nu se ştie ce va ajunge.
El patru ani, ea 26 de ani. El bea lapte, doar dintr-o cană specială, cană ce s-a spart de vreo 10 zile. Drept urmare, nu mai bea copilul lapte. Mai jos vă reproducem un dialog:
El: sunt supărat rău, mi-a spart mama cana de lapte.
Ea: uite, îţi iau eu o cană, cu desene animate, pe care vrei tu.
El: cana mea nu era cu desene, nu mă încurc eu cu d-astea.
Ea: dar cum era cana ta?
El: era portocalie
Ea: îţi iaue u o cană portocalie.
El: tu nu înţelegi, cana mea era specială, era cu domnul Băsescu
Ea: :))
El: nu râde, dacă nu apare o cană cu domnul Băsescu, eu nu mai beau lapte.
........................................
Ea (la îndemnul altora): ce vrei să te faci atunci când vei fi mare?
El: Băsescu
Ea: de ce vrei tu să te faci Băsescu?
El: păi, să am bani mulţi
Ea: si ce faci tu cu banii?
El: Imi iau acadele şi poate îi dau şi lui frate'miu.

2 comentarii:

Lillee spunea...

:)) O investitie buna dupa parerea mea. Ar trebui si Basescu sa ia aminte!

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- nu stie Basescu ce il asteapta peste cativa ani.,Vine pustiul din urma.