marți, 16 martie 2010

Pune-i tu un titlu

Poţi să dai play şi să citeşti, dacă n-asculţi muzica aceasta, poţi da play de la minutul 1, sau poti să nu dai deloc, că nu-i bai, doar că aşa înţelegi mai bine.



- Cât câştigi?
-500 ron pe zi, cel mai puţin 200
- De ce faci asta?
-Şi ce să fac altceva, spune-mi tu şi fac.
-Se vede că eşti diferită faţă de restul, e păcat de tinereţea ta? Câţi ani ai?
-21
- Vezi, e păcat, poţi face altceva
- Ce? Am terminat un liceu amărât cu o medie de 7 şi ceva, suntem mulţi, suntem săraci, nu puteam să stau pe capul lor, am plecat şi uite-mă aici.
- Ai tăi ce zic? De unde eşti?
- Din Constanţa. N-au ce să zică, ei ştiu că-s la muncă în Italia, le mai trimit bani din când în când.
- Şi nu se prind, că scrie Ploieşti, nu Italia?
- Nu, le-am zis că trimit împreună cu o colegă, către sora ei şi ne ia comision mai mic şi că de la Ploieşti trimite sora. Nu caută ei, sunt oameni simpli.
-Păcat. Şi-ai să faci asta toată viaţa?
- Nu, când am să strâng ceva, cât să mă descurc, mă-ntorc acasă şi văd eu ce fac.
.........................................
- Tu câţi ani ai? De unde eşti?
-20, din Bacău.
- Şi tu cum ai ajuns aici?
- La fel ca ea, n-avem cum să intrăm în lumea bună, aşa că o practicăm aici.
-Şi-ai tăi ce ştiu?
- La fel ca la ea, eu le trimit bani alor ei, ea alor mei şi ei nu bănuie nimic. N-o să ştie nimeni ce am făcut noi pe aici, când ne-om întoarce acasă, doar noi nu ne-om putea privi în oglindă, dar n-o să facem pe nimeni de râs.
.............................................
- De ce te agiţi? Şi noi o să facem la fel, ne-ntoarcem în Moldova, ne mărităm şi n-o să ştie el niciodată ce am făcut pe aici.
- Da, dar diferenţa e că ele îşi iau banii, pentru nevoile lor, voi vă luaţi şi bătaie şi le daţi şi banii lor, iar când vă întrebăm le luaţi apărarea, că nu ştiţi nimic, voi vă meritaţi soarta într-un fel, ele nu. Uite-te la ele, au în geantă cărţi.
...........................................

4 comentarii:

iculici spunea...

ASTA " doar noi nu ne-om putea privi în oglindă," MI SE PARE CEL MAI TRIST. :(

:(
PUP.

Lillee spunea...

Trist...ma intristeaza tare mult "realitatile" astea.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici, Lillee- aia mi-a frant inima in doua.Mi-am dorit sa nu fiu in locul acela,sa nu particip la discutiile alea.Erau 2 femei cu fete de copil,maturizate mult prea mult insa,fara tone de machiaje si fara a se aseamana macar vreun pic cu fetele de strada,una avea in geanta Huliganii lui Eliade.D-aia de multe ori vreau sa postez totul odata si regularitatile si aberatiile mele,dar ma gandesc ca ziua poate interveni altceva si postez regularitatile.Ieri n-am putut sa intreb,n-am putut sa debitez,pentru ca ieri m-a urmarit chipul lor toata ziua.

Lillee spunea...

Impresionant..ma afecteaza tare mult. Sunt unele chestii la care pur si simplu nu-mi pot stapani lacrimile.