joi, 18 martie 2010

Poate

... îi răspunde cineva şi lui:
- când melcii fac sex, folosesc cochilia ei sau a lui? Eu am zis că se duc la hotel.
- dacă tenisul de masă e denumit ping-pong, după zgomotul făcut de mingie, fotbalul de ce nu e numit pufff- flleoşc?- aici am rămas mută
- cum se zice corect "Steaua joacă fotbal prost sau Steaua joacă fotbal foarte prost"? (ţinând cont că echipa mea favorită a fost mereu Steaua)- răspunsul meu: Steaua nu joacă fotbal.
Precizez: întrebările vin din partea unui om serios, atât de serios, încât a făcut şi un banc: un purice iubea un ac de cusut. La un moment dat acul spune : încearcă mai jos, acolo e urechea". Ce să-i fac, dacă e musai să mă amuze dimineţile acum şi ce pot eu să fac, dacă acum, toată lumea a început să se întrebe.

10 comentarii:

Adrian Baciu spunea...

al meu: Steaua nu mai exista, cel putin acea echipa care facea milioane de romani fericiti :(

realbadpisy spunea...

puricelu' deci s-a combinat cu acul?! =)) =))

madMe spunea...

Întrebări mai uşoare nu are? Azi nu sunt în formă :D

Lillee spunea...

Va potriviti :)
Foarte tare bancul :))

Culian spunea...

Raspuns: Da, cand melcii fac sex folosesc cochilia ei sau a lui - obligatoriu - ca doar n-o sa foloseasca cochilia unui prieten-melc.

Fetita Junglei13 spunea...

@Adriano- din pacate Steaua nu mai e nici macar umbra a ceea ce era candva :(
@realbadpisy- Merci de popas.Eu la asta nu ma asteptam,dar am primit vestea cu bucurie:))
@MadMe- mie-mi e mila de el,nu se intreba,era serios,l-am molipsit si pe el
@Lillee- normal,ca-i "fratele meu" mai mare si face parte din grupul oamenilor ce vor sa ma bata.Daca am tim si chef scriu mai tarziu despre asta.Oricum nu ma asteptam la bancuri d-astea din partea lui :))
@Culian-am sa-i comunic,ai si tu dreptate,ca doar n-or plati chirie.

iculici spunea...

AAAAAHA... deci de asta mai găsesc, uneori, căte o cochilie goală ... STĂPÂNUL E DUS ... PRIN SAT... CA SĂ NU ZIC "E DUS CU VACA " :))
e bine de ştiut... de ce cochiliile de melci mai sunt goale uneori... MELCU' SE IUBEŞTE PE LA ALTE CASE...

PUP.

iculici spunea...

DA' PENTRU "PURICE"?
AC. =))

iculici spunea...

AUZI, DACĂ MASCULINUL PENTRU "MELC" E MELC, FEMININUL CUM E ?
:))

PUUUUUUUUUUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- deci iubeste alta mealca (asta ca sa iti raspund si la feminin),poate ca pe a lui,poate ca pe a altuia.
Ac =)) Buna asta, de retinut