miercuri, 31 martie 2010

O tâmpenie d-a mea

Toată lumea munceşte, toţi au câte ceva de făcut săptămâna asta, cum aş putea eu să fac excepţie? După ce-am petrecut două nopţi minunate (cauza, aceeaşi ca întotdeauna şi v-am zis că-mi ofer serviciile, n-aţi profitat, asta e), m-am gândit că-i cazul să intru şi eu în rândul lumii şi să m-agit. Bun, nimic anormal, doar că mi-a venit minunata idee, de a o pune şi pe ea la treabă, că şi-aşa are serviciu şi chiar diversificat. O oră am stat să văd ce face, o oră în care am urmărit tot, numai că, deşi i-am uşurat munca, i-am aliniat totul, i-am şi cântat, nu s-a întâmplat nimic şi-acum mă întreb, ce rost mai are serviciul ei, dacă tot eu fac toată treaba? De ce se spune serviciu de cafea, dacă ea nu se aruncă singură în ceşti? Ce face ea la serviciul ăsta? Stă şi-aşteaptă să o sorb? Păi, dacă e aşa, vreau să fiu cafea, vreau şi eu serviciu ca ea, că oricum n-am făcut ceva diferit, faţă de alte Miercuri.

6 comentarii:

iculici spunea...

NU UITA ! DE POŞTĂ ... !!! :D

PUP

Play-R spunea...

bine ai zis acolo ca toti au cate ceva de facut, doar ca unii dintre noi, cum ar fi... EU, nu fac nimic :))

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- citisem de poseta initial.De Posta? Nu uit,dar nu inteleg,nu-i bai ca ma lamuresti tu.

@Play-R- nici eu,tocmai d-aia intr-o nebunie d-asta mi-a venit cu aliniatul cestilor de cafea.Azi m-am trezit la 12,pe la 16 m-am gandit sa aliniez si planetele,pe la 18 am terminat.Nu inteleg nebunia asta,daca mentii,n-ai de ce sa faci atata curatenie intr-o saptamana.

iculici spunea...

vineri ...
vineri tre' să mergi la poştă!!! vine un colet. vezi cum faci... ori vorbeşti cu poştaşul, ori mergi tu în ploieşti ... că ziceai tu odată că ajunge tare greu la tine...
ţi-am lăsat şi un mesaj pe mess... marţi seara... :)

ti pup.

Anonim spunea...

Iti citesc blogul de ceva vreme si chiar acum cateva zile vorbeam cu cineva ca daca nu te-am cunoaste am crede ca esti o superficiala,ca datorita faptului ca nu spui cine sunt oamenii,de care te mai iei prin anumite postari,pare ca ai avea niste frustrari,ca esti dura si rea,dar imi place ce faci.
Hai pace.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici-am inteles,saru'mana.La noi merg maine dimineata inainte de serviciu,acolo ma prezint.
@anonim- ce pace?Razboi pana la sfarsit :P.Daca vrei citesti,daca nu, oricum ma cunosti cat de cat,dar puteai sa pui un nume totusi,ca mi-am dat seama doar din pace,cam cine esti :)