luni, 29 martie 2010

Nu daţi banii pe prostii

Nici nu ştiu la ce categorie pot înscrie asta, nici nu ştiu dacă o pot numi mândrie, fală, datul banilor pe prostii, ajutorul prosperării unei firme (atât timp cât cumperi ceva, normal că ajuţi la dezvolatrea celor ce produc ceva-ul, nu?), dar eu nu înţeleg agitaţia dinaintea sărbătorilor. Evit să ajung prin centrele comerciale în zilele premergătoare sărbătorilor, ştiu că trebuie să ajung în plin centrul oraşului, tocmai în ziua de Joi, dar sper să scap repede, ţinând cont că n-am nicio clipă gândul de a cumpăra ceva, dar tot am văzut în Carrefour, acum două săptămâni, o ciudăţenie (pentru mine şi cei, ce ma însoţeau) şi nu pot să pricep de când şi de ce se face pom de Paşte? Care e senzaţia, ce se simte în momentul în care asamblezi un copăcel, dintr-un carton, ca să pui ouă în el? Şi ce senzaţie poate da iarba aceea de hârtie? Stai la oraş? Care-i baiul? N-ai voie să rupi iarbă din parc? Nu-i problemă, o poţi rupe din orice şanţ de la marginea oraşului şi nu-ţi va zice nimeni nimic. Stai la sat? Ai atâtea posibilităţi di a face decoraţiuni de Paşte, dacă doreşti, încât eu chiar nu văd utilitatea pomului de Paşte.

4 comentarii:

Lillee spunea...

Pom de Paste? Nu am mai auzit pana acum :))

MadMe spunea...

Pom de Paste? In viata mea nu am auzit de asa ceva. Daca stiam tineam si eu bradul ala al meu mai mult :))))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee,MadMe- se gaseste in superkrmarket-uri,dar cred ca nu m-am exprimat bine.Se numeste pom pentru paste,asa scrie pe eticheta,dar se asambleaza din carton.

iculici spunea...

:)) AM VĂZUT UNUL LA NOI ÎN ORAŞ ... ÎN HOLUL UNUI HOTEL DE AICI DE LA NOI ... :))

PUP.