miercuri, 10 martie 2010

Din cugetările oamenilor

- Dacă nu ne sculăm, ne culcăm la loc-CLC, undeva la malul mării, într-o dimineaţă, pe la 3, după ce ne făcuse programul o copilă, ai cărei părinţi nu ştiau ce să-i mai facă, nimic nu o ajuta, nici pe ea, nici pe noi (mda, am descoperit cauza, când am schimbat laptele, d-aia ar trebui să existe un limbaj de când suntem mici, ne-am înţelege mai bine). Aşa că CLC, dornică de răsărit, dar când a auzit ora la care m-azvârl spre a-l vedea mi-a comunicat frumos, ceea ce scrie mai sus.
- d-aia sunt ruzele bujate- el, 18 ani, după ce i-a ţinut o teorie despre buzele rujate şi erotism mamei lui
- dacă te mai prind cu ţigara în gură îţi sparg dinţii din faţă- tot el şi vă daţi seama şi de ce, n-o so facă, o să-i spargă întâi pe cei din spate.
- normal că ies afară, nu plouă nici de sus- tata, după ce l-am ameţit cu întrebări, dar tot nu m-am lăsat "dar plouă din lateral?", săracul, l-am zăpăcit rău că mi-a spus "nu plouă de nicăieri, dar m-ai ameţit"
- el: FJ 13 n-ai şi tu o mătură de mână?
eu: n-am, am de picior, caută la alţii
el: dă-mi-o p-aia.
........
Ultima e cea mai amuzantă, pentru mine
- el: mâine sunt Măcinicii
eu: Da şi ziua lui GM
el: de ce?
eu: de naştere
el: de când?
eu de când s-a născut, tu-ţi dai seama ce întrebări pui?
el: păi dacă nu ştiam

3 comentarii:

MadMe spunea...

Ce tari sunt jocurile astea de cuvinte :))

Lillee spunea...

:)) Ultima chiar ca este cea mai tare ... De ce? De cand? :)) Daca omul era nelamurit...

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe, Lillee- amuzant era apoi,cand le explicam,pentru ca ei chiar vorbeau serios :))