marți, 9 martie 2010

9 Martie

Mda, sunt Mucenicii şi treaba aia cu băutul a 40 de pahare. Cândva sărbătoream cu el şi ziua bărbatului azi, cândva când beam 40 de dopuri de suc, amestecat cu un pic de culoare de vin, cândva în copilărie, de mult. Şi tot de atunci şi chiar şi în zilele noastre sărbătoresc ceva.
Pe cineva din junglă. Pe GM, nu spunem vârsta, dar nici a ei nu-i respectabilă.
Îi spun aici La Mulţi Ani, pentru că simt nevoia sa-i spun ceva, ce am dorit mereu să-i comunic şi mi-e frică, dacă îi spun direct, nu ştiu cum am să sfârşesc. Aşa, până ne vedme noi direct, poate uită, sau mă iartă
Ti-aminteşti seara, în care noi jucam trobon şi ei se jucau cu mingia mea (despre care am scris în postarea precedentă, pe atunci nu era aşa prăpastie, între cei ce aveau 16-18 ani şi cei de 10-12)? Ei bine în seara aia, când am mers la somn, n-am putut să te sufăr. Nu mai ţin minte cine ţi-a dat cu mingia mea în freză, dar şi noi eram vinovaţi că jucam în tribună, cum s-ar spune. Seara n-aveam voie pe islaz şi-o ştii şi tu, pentru că era perioada, în care îşi postaseră indienii corturile. Nu mă durea aşa mult pierderea mingiei, pentru că mă calmaseră ei, că erau hotărâţi să strângă bani, să-mi cumpere alta, dar mă supăra (ca pe noi toţi de altfel) faptul că nu ştiam unde a ajuns, de parcă intrase în pământ şi Hope stătea în direcţia opusă. Cât am dormit cred că mi-a trecut, dar a doua zi la şcoală, îmi venea să te bat. Nu, tu nu mai învăţai la noi, erai deja şcoli mai înalte, dar cum am ajuns eu, m-au întâmpinat ei (pe atunci se făcea şi a Xa la noi) şi mi-au zis "ţi-am găsit mingia, o avea unul azi la şcoală". Cum să fie mingia mea la şcoală? Stăm noi sus, dar nu cred că făcea 2km singură. Abia apoi am aflat că, el o găsise, când a ieşit după strada lui (cred că ai dat cu ură în ea atunci, de a reuşit să prindă un pic de vale şi să se oprească tocmai la jumătatea străzii) şi mi-a părut rău că şi-a luat bătaie nevinovat, mai ales că ei(el, surorile şi frate'su') abia veniseră la noi în sat. Pe sor'sa aia mică şi pe frate'su, care era în clasă cu mine, am vrut să-i ocrotesc din prima, d-aia îmi venea să te bat. Mi-a trecut repede, că oricum n-aveam cum. N-am reuşit eu, atunci când am golit fântâna tatei (cu apă bună) şi eram în tabără cu MIRC şi voi două, capre mai mari, aţi golit fântâna voastră, iar pe stradă ziceai că-i Dunărea la Porţile de Fier, din cauza noastră, nu mai zic de noi, care arătam ca nişte paparude.
Să ştii că-mi plăcea frizura ta a la Cindy Lauper şi unghiile, mereu mi-au plăcut unghiile tale. Asta e aşa, să nu mă baţi, după ce am scris mai sus. Oricum ar trebui să mă ocroteşti şi acum. Cine era badiguardul tău, când voi, fetele, vă duceaţi la Valea Stelii (sincer, eu cred că mă trimiteau cu tine, să nu faci vreo prostie, dar parcă pe mine mă interesa asta? Puteai să faci, eu aveam treabă cu mâlul)? Cine avea prune, mâncare şi te asculta mereu, mai ales atunci, când v-aţi supărat între voi, venise şi norul, era şi Iorgu şi m-ai dus km întregi pe jos, să nu mai stăm s-şteptăm IRTA şi-am mâncat, ce aveam la pachet, pe băncile din Ţintea? Şi-apoi, cine m-a pus pe mine să văd 7 mirese pentru 7 fraţi, în noaptea, în care a murit tataie şi-a avut grijă de mine?
Atât mai am să îţi spun:
-m-ai plimbat atâţia km pe jos, încât acum te miri de ce îmi place să colind?
-n-am să uit niciodată cum tu şi sor'mea, mi-aţi dat să beau o litră de oţet de mere, ca să nu-mi mai fie rău de maşină şi să nu mai oprească tata din km în km pe Transfăgărăşan, deşi voi doar v-aţi făcut că savuraţi. Te întrebi acum,d e ce sunt slabă? Voi m-aţi ajutat :P
Hai, La Mulţi Ani, că acum îmi ţine fiică ta lecţii de viaţă.
Hia na si-o melodie, că vroiam să îţi pun alta, pe care o cântam în drumul nostru spre Căminul Cultural, în serile de Joi, dar o am pentru o postare specială. Aaaa da, să nu pici de pe scaun, ca o să creadă aia mică şi care face legea, că te-ai îmbătat şi nu-i dai un exemplu bun.

10 comentarii:

iculici spunea...

SĂ TRĂIASCĂ GM !!!!!

PUP

bibi spunea...

la multi ani mamaaaaaa\:d/
"o sa ai un nepoteeeeeeeeel":))))=))

Play-R spunea...

numa buna melodia :)

Anonim spunea...

Hahaha,nu am intels eu prea bine despre ce e vorba insa de ras am ras cu lacrimi,ai talent nu gluma.

Fetita Junglei13 spunea...

@All- multumim, sa traiasca, sa fie fericita si cuminte.Melodia e cu trimitere
@darias- multumesc.Sunt amintiri d-ale mele, d-ale ei si ceea ce mi-a facut in copilarie,cand ea era deja tanara domnita :)

iculici spunea...

SĂR'NAAA, TANTI MAMA LU' BIBI. VĂ PUPĂ iculici-UL :D

SCUMPA, TI PUP. ŞI TI UBEŢC. :D

Lillee spunea...

Cu intarziere La Multi ani si din partea mea:) Pupici.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- tu vrei sa ma faci sa plang? :P
@Lillee- niciodata nu-i tarziu.Multumesc la fel.Si stai ca abia suntem in 11,pana se termina luna,mai sunt cativa :))

bibi spunea...

deci...mucisimas gracias=))nush dk am scris bine:Xdar mama va multumeste:*

bibi spunea...

@iculici-nu-i zice saru`mana=))k nu e batrana a facut 39 doar:*mersi pentre urare