luni, 1 februarie 2010

Tot existenţiale

Câteodată fac tâmpenii şi pentru asta, mi se adresează tot felul de cuvinte. Mai nou am aflat că am cam sărit calul. I-auzi, ce noutate, de parcă îmi luasem cămilă şi-mi pusesem arcuri, ca să pot sări peste ea. Ţinând cont că ultima oară am călărit (un cal), pe când aveam 16 ani, cal, pe care şi eu şi stăpânul ne urcam cu ajutorul unui scaun, e de bine. Mda, recunosc, eu la 16 ani (şi chiar încă mulţi ani după) încă mai jucam mingea pe maidane, călăream, jucam nişte lapte gros (chiar şi subţirel, că eram cam toţi slăbuţi) şi cutreieram dealurile şi pădurile judeţului (nu doar din junglă), nu căutam iubiri pe hai cinci (hi5), hai şase, hai toate numerele, că nu fac discriminări, nici pe la colturi de dicoteci de ţară. Da' ce spuneam?! Aaa, că am sărit calul. Bun aşa. Se poate transforma capra, jucată acum vreo două săptămâni în iapă? Să presupunem că da, că altfel intru în depresie. De ce să sărim doar calul? De ce nu putem sări şi tigrul? Că nu-l avem p-aici, logic. Da' am putea sări câinele, închipuiţi-vă, dresăm câinele, îl punem să şeadă mumos şi-apoi cu tot elanul, zbanggg, ţuşti, hopaaa, sărirăm câinele. Am putea sări şi porcul, oaia, vaca (cine are bani de arcuri), important e să nu ne avântăm în a sări iepurele sau broscuţa. Nu, ăsta-i risc mare. Nu ne punem cu cei ce-s aşi la sărituri. V-aţi gândit vreodată de ce "sărim calul" şi nu orice alt animal?
P.S- ştiind una lume că am întrebări, d-astea existenţiale, s-a gândit să mă uşureze, să-mi adreseze tot mie întrebări. Acum, persoana având în dotare una bucată blog serios, ce mi-am zis eu, ia să dau un picior de ajutor şi să pun întrebările aici, dar fără să fac o altă postare. Deci:
- de ce când introduci o maşină cu spatele într-o curte nu se numeşte curtare, ci garare?
- de ce 2-10 (doi- zece) cum spun lăutarii? Răspunsul meu- păi, cred că lăutarii ăia vechi au dedus că au două mâini inmulţit cu 5 degete fiecare fac zece. N-a fost bun răspunsul, cică "sunt prea indulgentă, că mulţi dintre ăia din ziua de azi n-au habar că 2x5=10"
- de ce nu poţi vinde ceva şi la alb, ci doar la negru?
alt P.S- ştiu că mai aveam niţel şi primul P.S depăşea lungimea postării
şi ultimul P.S- aceeaşi persoană, ce se întreabă în primul P.S, cică elefantul nu-l putem sări, că-i prea mare, pisica e neinteresantă şi vaca...cine să sară vaca? Că taurul sare pe. Eu i-am zis taurul pe şi boul o întreţine.
V-am zis ca am dileme, dar mai presus de dileme, am întrebări existenţiale.

4 comentarii:

MadMe spunea...

Hmmm, dar oare de ce trebuie să sărim neaparat un animal? De ce să nu sărim masa, sau scaunul, sau casa? :D

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- pentru ca pe alea le sare iada :)

Lillee spunea...

Da' de ce nu sarim un...macul aka barbat? :))

Fetita Junglei13 spunea...

Lillee- sarim impreuna cu el,dar nu spunem p-aici,da?Ca nu se stie ce istreicale si polemici iau nastere apoi.