joi, 11 februarie 2010

Taci!

Acum vorbesc eu şi tu ai să m-asculţi/citeşti.
Da, exact, cu tine vorbesc, te miri? Nu te mira, de atâtea ori am vrut să-ţi spun multe, dar ... Râzi şi citeşte mai departe. Nu vezi? Nu-i problemă, îţi pot citi eu, doar să-mi spui, ai putea să asculţi şi piesa asta, să te ajute la delectat. N-ai foc? Nu-i bai, îţi pot da eu (la brichetă mă refer, nu mai interpreta şi nu te încrunta, faci riduri şi nu-i frumos).
Poate că trebuia să încep aşa :
"Iata ca la inceput ma batea un gand: sunt neimportant,
Dar a iubi ceva este a avea grija de ceva, asa ca am grija...
Sunt cel fara nume, dar simt la fel ca si cum m-ai striga.",
dar m-am gândit că la cât de realistă sunt să nu umblu cu citate, să-ţi spun cu ale mele cuvinte.
Deci ... Mai citeşti? Hai să ne amuzăm, vrei? Când ne amuzăm, nu facem mişto, că doar ştim să facem diferenţa între a face mişto şi a râde, între paranoia şi realitate, nu? Parcă vorbeam, nu mă întrebam, că astea-s întrebări cu răspuns (deci da, aştept răspuns la post restant, că-n comentarii n-or să existe :P). Mai bine îţi adresez altele, nu? Că doar am de unde ("tu care ai atatea intrebari, acu nu stii ce sa ma intrebi, mi se pare ironic") şi să nu îţi stârnesc vreun înec subit, prin asfixiere, din cauza râsului.
Întrebare: ţi-ai reparat luneta? ("Din pacate avand luneta stricata de mai mult timp, sunt predispus a trage concluzii gresite. Recunosc faptele comise si le regret pe urmatoarele").
E frig? Daaaa şi-afara plouă, plouă şi paznicul de la bariere a derait totul, nu?
Hai că ştiu c-ai înţeles, că doar imaginaţia ta "e ca in star trek, merge acolo unde nici alta imaginatie nu a mai ajuns", nu-i nevoie să "dezvolt" eu.
"Sunt inofensiv, dar gândul meu e criminal", cât îmi iau, dacă strâng pe cineva de gât?
Hai, te-am pupat, da, pe tine, ce te miri aşa?! Am învăţat repede, nu? Sunt o elevă silitoare, nu? Păi aştept şi răsplata acum, nu doar vorbe " incep sa fiu mandru de mine ca profesor si de tine ca eleva".Dacă am înghiţit litere sau am pus altele în plus, asta e, iartă-mă :P, "revenge is good" :P.
Lumeee, asta e o poveste fără traducere, dar cine are urechi de văzut, vede, dacă nu mai apuc să scriu nimic, m-a linşat, deşi nu suntem în război (şi dacă am fi, am avea unde semna pacea); sper doar să îşi recunoască fapta, după cum a spus mai sus, dar să n-o regrete."asa ca atunci cand vei citi aceste randuri (sper sa le citesti) poti sa incepi a ascuti satarul
OD, ce a putut face o persoană modestă, nu? A răspuns la provocări, dar uite aici o provocare asa tine: 谢谢你的人 我不谦虚. :P

2 comentarii:

Lillee spunea...

Aaaah...cu mine vorbeai?:))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- stai linistita,vorbeam c-un criminal in serie,dar inca sunt vie :)