sâmbătă, 13 februarie 2010

Sugestii de cadouri

Pentru mâine, că doar nu pentru ieri.
Şi de la el, de la CD, trăiască familia lui, de om deştept şi înţelept, că nu ştiu ce ne-am face fără el. Vine CD acasă, ca orice român încă salariat, ostenit şi lihnit de foame şi-aduce la copilaşi (ce copilaşi, că are doar o copiliţă?), deci fetelor lui (copiliţa are şi ea o mamă, da?) nişte daruri.
Pauză publicitară.
Uitasem, înaintea lui CD o cadoriseşte p-asta mică (CLC) mama ei, cu:


,
cică are şi ea trebuinţă şi nu mai e ca pe vremea noastră, cu brăţări din furtunaşe de la perfuzii, pline cu diverse lichide, la fel de divers colorate (puneţi pariu că dacă mâine ies pe stradă cu brăţări din vremea aia, toate piţili or să lanseze moda? Aşa s-a-ntâmplat şi cu tenişii, ce-i purta sor'mea, unul de o culoare, altul de altă culoare)
Gata cu pauza, să revenim la al nostru CD, frânt de oboseală, dar cu dragostea în suflet şi cadourile-n ghiozdan.
Tadammm
pt CLC:
nişte meşe
având ca bonus

şi s-o-nveţe econoamă de mică:


MIRC şi-a luat singur, până să apară CD-ul

pentru MMS una bucată cântar cu pumn (cred că are gânduri ascunse)

pentru MAI. normal că o manină şi nişte bonusuri

Acum eu cred că el nu ştie cum să-i spună CVC-ului să-şi introducă nişte botox, de a apelat la cadoul ăsta, tocmai pentru hani a lui:
Nu căutaţi, că pentru mine nu a adus nimic, da' nu-s supărată, n-am de ce, pe mine m-a păstrat pentru el
da' am şi eu, de la oul de ieri, găsit în cuibar, am o pisică verde :P şi mică.
Cu astea a fost cum a fost, eu mi-s curioasă, ce o să-i aducă soacrei :))

3 comentarii:

Lillee spunea...

De obicei nu se aduce nimic soacrei :D Sau se aduce si pe maica'mea doar o mintea al meu ciumpalac? :))

Lillee spunea...

Pisica verde si mica? Vreau poza :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- nu se aduc soacrei cadouri "normale", se aduc asemanatoare celor din poze sau "cadouri dulci" >:)