duminică, 28 februarie 2010

Se caută bărbat

Când m-apucă, m-apucă bine şi mă ţine mult. Am căutat, am încercat, mi-am fâlfâit genele, dar degeaba, nu a fost să fie, nu am găsit şi am nevoie de un bărbat.
M-am tot gândit înainte de a face pasul ăsta. Am încercat de una singură, dar recunosc, nu pot, am alte preocupări. Mă gândesc cum să găsesc pe cineva, căruia să-i donez nişte vise.



Deci nu caut jumătatea, nu caut nici măcar sfertul, caut un bărbat sau un băiat, care poate să facă o poezie de dragoste, poezie ca de 15 ani, că la ce poezii am făcut eu, sigur copilul ia un -1, cu indulgenţă.
M-am gândit că ar fi bună şi varianta populară a celebrei Fată dragă, variantă învăţată de la tatăl copilului, în adolescenţa mea, dar sigur ne-ar exmatricula pe toţi.

6 comentarii:

Lillee spunea...

Stii ce poeta sunt? pfff... mor mustele, nu alta! Sigur cu mine ar fi ramas corigent :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- a luat 8, imi trebuia barbat sa faca poezia de dragoste ca si cum ar veni din partea unui barbat :))

Lillee spunea...

A luat 8, felicitari. E bine. Si eu care credeam ca inca mai este valabila oferta...:))

Iata ce a facut coana Lillee:

" Nu-s eu mare artist in vorbe
Dar as vrea sa te uimesc
Sa-ti arat ca si io pot dom'le
Si sa vezi cat te iubesc.

Cum sa-ncep si ce sa spun?
Multe ganduri imi trec acum..
Exista vreo schema anume
Ca sa pot spune pe bune?

Viata de poet e grea,
Nu oricine o poate avea,
Dar am sentimente pure
Pentru tine, ochi de mure.

Tu esti tot ce-mi pot dori
Tu-mi dai forta de-a trai
Esti tot universul meu
Doar cu tine ma simt zmeu.

Mai multe nu stiu sa spun..
Mai bine ma duc s-adun
Niste flori doar pentru tine
Te ador..hai.. uite..tine!

Ce mai atata si-ncolo
Eu vreau sa iti zic doar doua
Este vorba de cuvinte
"Te iubesc"..si sa tii minte!

Hai ca-nchei cu arta asta
Nu le am si asta-basta.
Daca ai inteles esenta
Doar striga si-mi fac prezenta!"

Pam Pam

Eeeh? Mare poeta dom'le :)))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- cu asta ia premiu deja,a mea avea 8 versuri si inca una de 4,nu era o norma si-am facut-o-n cateva minute.
Data viitoare garantat asta merge,pana s-o prinde profa si sa ne vezi atunci.Daca imi amintesc a mea se numea "In noapte" sau cam asa ceva,era cu stele cu soapte,d-astea asa de 15 ani cica :))
Felicitari :*

Lillee spunea...

Merci :)) Sunt tare ce mai! Daca o vede frate'miu al mare ( Gabi ) care este fost prof de romana, sigur ma ia la bataie :))
:-*

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- :))aoleuuuu, vai de noi,ma duc sa-l caut pe Tarzan,poate-l sperie cu tipetele.Tiii,am si eu niste panditori p-aici,tot profi si profe,vai de bietul meu nepot,dar le zic ca n-am fost noi,nu,au fost vocile alea si-au amenintat piticii si astia au obligat mainile sa atinga tastatura.Gata,asa le zic si scapam.