duminică, 14 februarie 2010

De la alţii

Şi pentru că azi lucrez şi n-am timp de aberat pe tarla, o las aşa nearată. Pentru o zi, sper să nu se umple de scaieţi şi vă ofer altceva, tot de la alţii şi tot o poezie (exact aşa cum am primit-o), că-s darnică:

"La 15 anishori,
Aveam o creshtere aleasa.
In pension faceam furori,
Dar eram tare rushinoasa.
Shi cand cu Nicushor vorbeam,
Mi'ardeau obrajii ca vapaia...
Tziu minte, cat de mult rosheam,
Cand imi spunea de vorba aia.

Intr'o duminica, fiind cald
Shi cum vazduhul sta sa fiarba,
M'am dus la garla sa ma scald,
Shi mi'am pus hainele pe iarba.
Dar Nicushor sta'n iarba strans
Shi ma privea cum faceam baia,
Mi'a fost rushine shi am plans,
Fiindca'imi vazuse vorba aia.

Prin Cishmigiu, cu pas grabit,
De la pension mergeam spre casa
Shi'un ofitzer m'a urmarit,
Spunandu'mi dulce ca's frumoasa.
M'am rushinat shi'am spus "merci"
Shi ca sa nu m'apuce ploaia,
M'am dus la el acasa shi...
S'a intamplat shi vorba aia.

Deshi sunt rushinoasa rau,
De totzi baietzii sunt curtata
Shi'alearga'n urma mea mereu
Aproape Capitala toata.
Shi'n timpul verii, deseori
Sunt la Constantza sau Mamaia,
Petrec din noapte pana'n zori
Ca mult imi place vorba aia.

Zadarnic, muritor sarman,
Vrei sa gaseshti a vietzii cheie!
Popescu scrie un roman
Fiindca iubeshte o femeie.
Aseara s'a'mpushcat Bebe,
Afland ca l'a'nshelat Aglaia
Shi toate astea pentru ce?
Ah, numai pentru vorba aia!..."


3 comentarii:

Lillee spunea...

Misto poezia.
Stai linistita ca pazesc eu tarlaua, daca vad vreun scaiete il smulg. Nu-ti face probleme. Spor la treaba. Te-am pupat!

MadMe spunea...

That was nice and funny :D

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- merci,am incredere
@Mad Me- vorba aia :)