joi, 4 februarie 2010

Cum am refuzat 2500 euro

Asta făcând parte din ciclul "dacă pică drobul de sare".
Sunt rea, sunt extraordinar de rea şi dacă alţii au impresia, că-s o persoană bună (în vechiul context, nu cel de azi) se înşeală amarnic.Iubesc urâtul, pentru că, poate ceea ce mi se pare mie frumos, pentru alţii e urât şi invers, râd când alţii plâng şi invers, îmi place numărul 13 şi sunt fan-ul (sau fana) pisicii negre, ce traversează strada şi mai presus de toate, ascult doar ce vreau eu, făcând abstracţie de ceea, ce mi se impune câteodată (când îmi moare bateria(nu mie, ci chestiei acelea mici, pe care o am in buzunar şi-i conectată la urechea mea, printr-o cască) sau căştile nu-s suficiente, pentru a acoperi zgomotul) prin spaţii libere sau mijloace de transport, nunţi sau alte cumetrii.
Să vă dau nişte exemple:
când eram mai fericită şi murmuruiam la serviciu una bucată arie celebră, acompaniată bineînţeles de către original, se opreşte dintr-o dată acompaniamentul meu şi privesc să văd ce se întâmplă, când aud:
- ascultă şi tu Kiss fm
-mă laşi, du-te băieţel în cuşca ta, aici e plantaţia noastră şi ascultăm ce vreu eu, că-i radioul adus de colega mea.
- hai mă, că-ţi dau 2500 euro.
- pe minut sau cum? Pe zi?
- m-am înscris la concurs, pentru 10.000 euro, am telefonul unde e semnal, tu asculţi, îmi spui când spune numele meu sau al nevestei mele şi îţi dau şi ţie 2500.
- gata, hai ... hai la notariat să-mi dai scris că faci aşa, dacă pică drobul de sare. Băieţel nu-mi faci tu mie programul şi mai ales nu-mi impui ce să ascult.
- eşti rea
- nu-i nicio noutate
Aceeaşi zi, alt personaj:
- fetiţa hai să mă ajuţi
- am sosit
- uite ac, uite aţă, coase-mi şi mie nasturele ăsta
- te rog unde e? Şi-apoi nu-mi permite religia
- da' de când te-ai făcut aşa rea? Şi mă iei la mişto?
- am fost mereu, dacă v-am ajutat altădată la altele grele nu însemnă, că-s bună şi nu vă iau la mişto, dar azi e asta şi eu fac ce vreau eu.
- eşti rea
- mie-mi spui, spune-o altora, care nu mă cred.
Altă zi, printre blocurile gri, unde de obicei nu dau atenţie oamenilor "de bine", dar când insistă şi merg după mine, mai aproape decât umbra mea, reacţionez :
- păpuşică nu auzi? Ai nişte ochi minunaţi
- mulţumesc, aşa şi? Ce propui? Fata ta ce zice? Dar nevasta ta? Încă mai caut lentile de contact galbene, să imprecsionez oamenii ca tine.
- dar rea mai eşti, eu ţi-am făcut un compliment
- şi n-ai văzut nimic, eu ţi-am mulţumit şi atât, dacă era un compliment cuvintele păpuşică, pisi şi celelate n-aveau ce căuta (specific eu chiar îl ştiam, doar el nu m-a recunoscut din prima, a fost nevoie de explicaţii apoi).
Mai vreţi? Mai am, exemple despre răutatea mea.


9 comentarii:

Anonim spunea...

la urma urmei...e rau sa fii bine sau e bine sa fii rau? :D

Anonim spunea...

pitic esti o mincinoasa :P

Fetita Junglei13 spunea...

@cocalarime- e bine sa fi tu
@anonim- vaaai,n-am zis nicaieri ca sunt mincinoasa?vaaai,recunosc si asta,sunt :P

Anonim spunea...

Pitic esti mincinoasa,ca nu esti rea,asta vroiam sa spun,sau cel putin noi ne-am dori ca oamenii rai sa fie ca tine.Cica sa ne semnam,zic oamenii din jur,ca asa e frumos.Deci pitic suntem noi,ceilalti,stii tu.

Fetita Junglei13 spunea...

@anonim- :)) banuiam eu ceva, oameni cu varste "respectabile" stati sa cititi aberatii

Anonim spunea...

e buna si rautatea...uneori:))

iculici spunea...

MINCINOASĂ mică CE EŞTI TU !!!!!! :)

PUP.

Lillee spunea...

Asa "mami", fii rea. Cine-i bun e luat de fraier :)

Fetita Junglei13 spunea...

@dragos- e buna de multe ori,cu rautatea observ ca ma-nteleg mai bine,decat cu vorba buna.
@iculici- dar sa nu spui nimanui ;).Daca te pup si eu,crezi ca interpreteaza lumea?Si ce daca, TE PUP
@Lillee- exact